Svar

TDC mail - virker ikke eller hvad??

Hej

Jeg har ikke ændret en snus ved mine opsætninger, men siden i går har jeg ikke kunnet hente mail fra min TDC konto - jeg kan heller ikke logge på TDC webmail...

Nogen der ved noget???

Mvh Keld

icon

Bedste svar af keldrosenberg 22 februar 2013, 23:32

Nej - jeg kunne heller ikke tilgå mailboxen via webmail - der gik et døgns tid mere - inkl reset af min TDC homebox/router, og så virkede det igen.. Tror nu ikke reset havde noget med problemet at gøre..

Så problemet er løst, men ingen forklaring...

/Keld

Se original

4 Kommentarer

Hej Keld

Det kan måske være driftforstyrelser http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

Jeg kan læse i et af dine andre indlæg at du har homebox.

Stammer din mailadresse fra dengang den hed freemail og har du ringet til tdc og fået den tilknyttet dit bredbånd?

Ellers ved jeg desvære ikke hvad der kan være årsag. Trist humørikon

Hej Maja - tak for input..

Nej, min mailadresse er en gammel TDC ting, jeg fik ifm mit abo for år tilbage - der var i går ingen driftsforstyrrelser.. Og den har virket fint nok indtil i torsdags cirka..

Mvh Keld

hej Keld

Så syns jeg det er mærkeligt. Kan du tilgå webmail via en anden browser?

Prøv at ringe til TDC - De må kunne se hvad årsagen er, hvis det er en fejl fra deres side.

Jeg har desværre ikke flere mulige løsninger. Måske andre har??

Nej - jeg kunne heller ikke tilgå mailboxen via webmail - der gik et døgns tid mere - inkl reset af min TDC homebox/router, og så virkede det igen.. Tror nu ikke reset havde noget med problemet at gøre..

Så problemet er løst, men ingen forklaring...

/Keld

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P