TDC mail slettet/forsvundet

Min TDC mail er på mystisk vis forsvundet. Når jeg logger ind på min TDC konto, er der ingen mail længere. Jeg har haft og brugt denne mail i mange år. Hvad kan der være sket?

12 Kommentarer

Hej Jeanettemarie

Hvis din mailkonto stammer fra den gang det hed freemail, kan det være løsningen på at den er forsvundet.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Hej MajaH

Jeg oplevede det samme den 3 eller 4 juli, jeg kan ikke afgøre tidspunktet nøjagtigt. Men pludselig fik jeg ikke flere mails, og da jeg gik ind på webmail var alt pist væk. Mit abonnement er delt mellem yousee og TDC efter opsplitningen i 2 firmaer. Oprindeligt var det hele hos TDC. Men brugernavn og kontonummer er stadig det samme, som da jeg tegnede abonnementet i 2004. Nu er alle fastnet og mobiltelefoner hos TDC, Mens bredbånd og mail er hos Yousee. Jeg kan dog stadig logge på såvel Yousee og TDC med samme brugernavn og adgangskode, og alt har fungeret upåklageligt indtil forleden. Jeg troede først, at problemet var koblet til et par Mac'er og en Iphone som for en måneds tid siden blev føjet til mit udstyr, men på den anden side har alt kørt upåklageligt siden installationen. Jeg er bange for, at problemet ligger mellem 2 stole, men jeg kan ikke få nogen forklaring fra supporten. TDC henviser til Yousee, som henviser til at det vistnok er et problem med Apples styresystem. Jeg vil være vældig glad for om du eller andre har gode praktiske råd.

MVH

Blinkende humørikonHej bedstefar

Ja dit forløb ligner mit. Først TDC-kabeltv som blev til Yousee. Jeg har selv rodet rundt i de to selvskaber og har også været rundforvirret over at ens brugernavn og pasword kunne og kan bruges begge steder. Du kan læse min forvirring her: Jeg er en youseekunde

Er det kun de to dage du skriver om eller har du ikke fået mail siden den dato? Har du fået Yousee til at tjekke om din mailkonto er aktiv? Du skriver at din mailadresse er tilknyttet dit bredbånd hos Yousee. Har du prøvet at stille dit spørgsmål i deres forum.  http://forum.yousee.dk/

Du skriver ikke noget om hvilket postpogram du har på din pc. Har du evt. flere  pc'er og har du evt. kommet til at åbne et mailprogram på en anden pc. så dine mail er havnet der?  Jeg beklager, men jeg kan ikke regne ud hvorfor du ikke får dine mail, men måske er der andre der kan. Hvis du skriver i Yousee-forum og de har en løsning, må du meget gerne skrive det her også.

vh Bedstemor.Blinkende humørikonMeget glad humørikon

Hej Bedstemor

Jeg har hele den tyrkiske musik af mailprogrammer, alle sat op til at gemme kopi af hentet post på mailserveren og først slette posten efter 30 dage. Jeg har aldrig brugt mere end nogle få procent af den ene Gb jeg har til rådighed, og alt har fungeret fint og problemløst indtil for 5 - 6 dage siden, hvor alt forsvandt fra mailserveren. Jeg har nu fået alt igang igen, og det kører tilsyneladende som jeg har planlagt. Nu banker jeg under bordet og håber, at der ikke kommer en ny "TDC/YOUSEE-bøf" og sletter mine mails. For indtil jeg har fået et bevis på det modsatte er det min påstand, at en eller anden har større røde ører, end jeg nogensinde har haft :-)) Jeg kan så berolige yousee programmørerne med, at de tilsyneladende har fået deres hjælpeprogram til opsætning af mail på MAC Mail til at fungere igen uden at det laver ulykker (knock on wood), så der er også lidt positivt. Men tak for dine indspark. Det var fornøjeligt at læse dine skriverier om TDC/Yousee kundeforhold. Med en sådan gang organisatorisk rod må det ikke være sjovt at være tekniker i nogen af organisationerne

Jeg stopper tråden.

MVH

Bedstefar

Hej

Jeg er lige kommet hjem efter en uges ferie og min mail er også "væk" - der er simpelthen ikke nogen mail !!

Jeg har ingen abo hos TDC mere, ud over min mail, som jeg også betaler for ! Det har virket fint siden aug el sept sidste år  !! Men åbenbart ikke mere !!

Er der nogen der har nogen løsning på problemet ? Kan jeg tilknytte mailen igen ?? Jeg har jo stadig et log-in, som jeg kan komme ind på ??!!

HJÆLP HJÆLP

Mvh Ina

Samme problem her. Alle mails er forsvundet plus adressebog. Mon ikke det bare - som sædvanligt - er TDC, der er nogle klaphatte. Har en gammel webspeed-adresse men er kunde hos både yousee og TDC. TDC = nul service. Hilsen fra J.

Hej 0604

Da du vælger at skrive dit spørgsmål i en allerede oprettet tråd, går jeg ud fra du har undersøgt alt det jeg har givet svar på i et indlæg herover.

Hvis du har et logind som du kan logge på til din webmail, må det næsten være et mailprogram på din pc der er synderen. Hvis man har et mailklient på sin pc, og den er opsat til at hente mail på TDC's server. Så henter det program dine mail på på tdc's server. Er der nogen i din husstand det har åbnet sådan et program på en pc, eller er du selv kommet til det, mens du har haft ferie?

Hvis du eller andre i din husstand ikke har det, og du betaler for din mailbox, vil jeg anbefale dig at ringe til TDC, hvis det altså en en tdc-mailadresse du har.

vh Maja

Hej klaphat Blinkende humørikon

Hvorfor skælder du ud på TDC, når det er en webspeed-adresse du har???? Prøv at stille spørgsmålet det rette sted: http://forum.yousee.dk/ 

Fordi webspeed adressen stammer fra TDC - fra for meget lang tid siden. Har dog virket indtil i går, hvor nogen har kvajet sig hos TDC.

Og TDC og YOUSEE er i øvrigt to sider af samme sag. Opsplittet for at nogen skal tjene peng i en-eller-anden hedge-fond. Så deeeet!

Nååå derforOverrasket humørikon - Det vil jeg huske.Humørikon griner højt

Næste gang jeg vil have en pose irmakaffe, så går jeg hen og køber den i Kvikly. Begge forretninger er jo ejet af Coop.Blinkende humørikon

Ja, som du tidligere har indrømmet, så roder du rundt i det.

Det korte af det lange er, at Dyremose nu sidder på sine mange millioner, der er takken (fra hedge-fonden) for at han barberede den oprindelige organisation (og dermed servicen) ned til et absolut minimum. Hvorefter skidtet skal børsnoteres igen - og sælges i småbidder. Hvor blev Danmarks infrastruktur af?

Og min mail er stadigvæk væk. Svartid på henvendelse via mail, indrømmer de selv, er 7 til 9 dage Og en telfonisk henvendelse fra Kroatien er ikke anbefalelsesværdig, når man betænker deres svartid på det område.

Hej Bredjoan

Ja du har ret - Jeg roder temmelig meget rundt i det, men JEG har da heldigvis fundet ud af at TDC leverer bredbånd ud af telefonstikket og Yousee via kabel-nettet.

Der er rigtig mange ting jeg ikke begriber en skid af, bl.a. at du hellere vil diskutere Danmarks infrastruktur, end at få hjælp af alle de dygtige brugere og yousee-ansatte der er i Yousee-forum, og som måske kunne give dig et hint til, hvad der kunne være galt. Når det er to forskællige systemer, er det vel ikke så mærkeligt at et stort selvskab er delt op.

Som en slut-hjælp, vil jeg da lige fortælle dig, at du kan bruge samme login, som du bruger til at logge på TDC-forum med. http://forum.yousee.dk/

Kontaktsiden til yousee, hvor du også kan skrive en meddelelse, Jeg kan desværre ikke finde hvor lang tid de er om at svare.: http://yousee.dk/Kontakt/Kontakt_Support.aspx

Der er måske også en mulighed på Facebook: http://www.facebook.com/youseedanmark

PS:

Jeg har fundet et indlæg, som jeg synes du skal læse, hvis altså ikke, du har lyst til at læse hele tråden, jeg henviser til. /t5/Forslag-Id%C3%A9er/TDC-i-DR-Kontant/m-p/8767#M306

En ting vil jeg dog godt give dig ret i. Indlægget er fra dec. 2010. Der skal tilsyneladende kun være nigativ omtale i tv, før en pressechef gider skrive til kunderne i tdc-forum. Det må kunne gøres bedre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)