Svar

TDC mail på min Ipad Touch - opsætningsproblem

Jeg prøver at oprette en konto for at kunne læse mine mails. Det gik fint med min hotmailkonto, men TDC kontoen driller. Jeg får en fejlmelding: "Brugernavnet eller adgangskoden til TDC mail er forkert."

Jeg har tjekket mit brugernavn og det er korrekt, og adgangskoden til min mail er også korrekt. Hvad gør jeg forkert?

icon

Bedste svar af miela1 29 marts 2011, 16:58

Hej,

ikke for de jeg ikke tror på dig, men prøv at tjække brugernavn og adgangskode en gang til, din adgangskode er den som du laved da du oprettet din mail, alså ikke den samme som til webmail. og dit brugernavn er din mailadresse.

har du glemt hvad din adgangskode er kan du lave en ny under webmail(Indstillinger >> Password)

TDC har også en vejledning til at opsette mail på Ipad

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

prøv at følge den og se om det ikke virker.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

ikke for de jeg ikke tror på dig, men prøv at tjække brugernavn og adgangskode en gang til, din adgangskode er den som du laved da du oprettet din mail, alså ikke den samme som til webmail. og dit brugernavn er din mailadresse.

har du glemt hvad din adgangskode er kan du lave en ny under webmail(Indstillinger >> Password)

TDC har også en vejledning til at opsette mail på Ipad

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

prøv at følge den og se om det ikke virker.

Hej Miela (professor),

Tak for dit svar - det var lige det jeg manglede! Der er forskel på adgangskode til mail og adgangskode til mailadressen og det var netop det jeg ikke var klar over. Efter at have andret adgangskoden til mailadressen (den gamle har jeg ikke brugt siden min TDC mail blev oprettet for 100 år siden, så den er lykkeligt glemt) overgav min Ipad sin modstand.

Til Mikkel Bachmann, TDC Kunde: hvordan markerer jeg svaret som løsning?

Hilsen/ldahlrot

Mange tak, virker også for mig !!!
Tak. Hintet om ny kode løste mit problem :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)