Svar

TDC mail på HTC Desire HD - hjælp please

• 0 kommentarer
Dette kan jeg bare ikke få til at fungere med min TDC mail.  Der har været en tråd før men den hjælper mig ikke.

Indgående indstillinger taster jeg.

Protokol = POP

Min Mailadresse

Min Brugernavn

Mit password

POP-server = pop3.mail.dk

Sikkerhedstype = ingen

Serverport = 110

Udgående indstillinger taster jeg.

asmtp.mail.dk

Serverport = 587

Den skriver konstant til mig at godkendelse mislykkedes kontroller brugernavn/adgangskode.

Dette har jeg gjort ca. 200 gange og det er det rigtige. Bruger jeg det på nettet går jeg lige på med det samme. Ville blive lykkelig for lidt hjælp

icon

Bedste svar af miela1 10 februar 2011, 22:14

Hej, jeg tror jeg ved hvad du gør forkert.

dit brugernavn og adgangs kode til Mail i mailprogram er ikke det samme som til login på webmail.

Som brugernavn skal du bruge din mailadresse og dit password kan du endre til et du kan huske under "Webmail >> Indstillinger >> Password"

jeg ligger lige et link til TDC ggennerelle opsetning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5678

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, jeg tror jeg ved hvad du gør forkert.

dit brugernavn og adgangs kode til Mail i mailprogram er ikke det samme som til login på webmail.

Som brugernavn skal du bruge din mailadresse og dit password kan du endre til et du kan huske under "Webmail >> Indstillinger >> Password"

jeg ligger lige et link til TDC ggennerelle opsetning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5678

SUPER - tusind tak for hurtig og korrekt svar. 

Var ikke klar over det kunne være 2 forskellige passwords. Ændrede PW på min mail og så spiller det.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Godt.

Og tak for forde du skriver tilbage om det virker.Blinkende humørikon

Jeg har lidt samme problem men jeg ønsker blot at komme ind i telefonen og ændre opsætningen, da jeg ikke længere kan hente mine mails. Jvf. vejledning, skal man bare gå på Email og vælge aktuel konto, men denne findes ikke. Vil jeg så oprette manuelt får jeg oplyst at mailadresse findes i forvejen. Det er dog lykkedes at få indgående server på plads men udgående virker ikke. Nogle der har et bud på problemet?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)