Svar

Tdc mail ophævet

hejsa,

jeg havde oprettet en email adr for et år siden.. derefter blev jeg bredbåndskunde hos tdc og opgradede min tdc mail med 250 mb .. nu er jeg ikke mere kunde hos tdc men hos yousee..men min email er forsvundet..jeg kan ikke længere logge ind på den [i]((( det kan være måske jeg fordi ikke er kunde mere..hvad skal jeg gøre`?? vil gerne have den tilbage.... hvordan kan jeg få netbasis?? eller kan jeg ikke ???

jeg har prøvet at aktivere den til yousee..men kunne ikke [i] hvad skal jeg gøre`????????

icon

Bedste svar af miela1 10 december 2010, 00:05

Ja, du kan få netbasis,

den bedste måde er et ringe til TDC Kundeservice, så har du en støre mulighed for at du også kan få de mails du eventuelt måtte have gæmt i din gamle webmail.

du kan også bestille netbasis over nettet, men jeg kan ikke lige huske hvad linket der til er, jeg kikker lige efter det. da det en gang er blevet posteret her på forum.

Se original

14 Kommentarer

Hej Elana

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at komme med et bud.

Skriv brugernavn og pasword  hos YOUSEE http://webmail.yousee.dk/

Du burde også kunne tilgå din webmail på TDC http://mit.tdc.dk/mit/. Klikke på mail ude til højre og skrive dit brugernavn og pasword.

Det kan godt være at den skal tilmeldes først.

men Prøv om dette skulle virke?Glad humørikon

tak for svaret..jeg kan godt logge ind men mailen findes ikke.. som sagt det ville heller ikke virke hos yousee.. aner ikk hvor den blev af..

vil gerne have den tilbage

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg er ikke helt sikker på om jeg her forstået det rigtig.

Du havde en TDC mail men nu har du skifted udbyder til Yousee?

hvis det er rigtig, så er svaret meget simpelt, nemlig at du ikke kan have en mail adresse ved TDC med mindre du har etbasis eller TDC bredbånd.

du skal derfor enten oprette en ny mail adresse ved Yousee eller oprette et netbasis ved TDC det koster 29kr. med netbasis kan du få den mail adresse(jeg mener TDC gæmmer dine mails i 48 dage) du havde før, ved Yousee bliver du nød til at få en anden email adresse.

okay...ja , jeg havde en tdc mail med 250 mb i mail boks som bredbåndskunde.. nu er den blevet opsagt pr .1 december og mailen findes ikke.. jeg vil gerne have den. er pt. yousee kunde.. hvad skal jeg gøre?? kan jeg få netbasis?? hvis ja hvordan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, du kan få netbasis,

den bedste måde er et ringe til TDC Kundeservice, så har du en støre mulighed for at du også kan få de mails du eventuelt måtte have gæmt i din gamle webmail.

du kan også bestille netbasis over nettet, men jeg kan ikke lige huske hvad linket der til er, jeg kikker lige efter det. da det en gang er blevet posteret her på forum.

mange tak for hjælpen Glad humørikon))

jeg har fundet hjemmesiden.. http://onlinereg.dk/

men .. jeg kan desværre ikke finde mit kundenr samt password Trist humørikon

Omdømme 3

Hej igen,

du skal ikke bruge dit kunde nr. du skal klikke nej til at du har et kunde nr. da du opretter et nyt abonnement.

men jeg vil stadig sige at det er en bedre ide at ringe til TDC

jeg har prøvet at oprettet et nyt.. man skal vælge en ny email. og det ønsker jeg ikke.. for jeg vil ha min gamle tilbage..

har o¨gså prøvet at ringe til tdc..uden uheld..

Hej igen Elena

nu har jeg kun lige skimmet indlægene. Hvis du har skiftet fra tdc - til yousee kan du idag ikke beholde din gamle mailadresse. Fordi tdc kører med xxx@mail.com og yousee kører med andre bogstaver efter @.

Du skriver du har forsøgt at ringe til TDC. Da du er flyttet til yousee er det yousee kundesupport du skal tale med. http://yousee.dk/Kontakt/Kontakt.aspx

Ps vend gerne tilbage, hvis du ønsker ydeligere hjælp. Du behøver ikke være TDC-kunde for at være her. Du har også den muglighed at prøve yousee-forum. held og lykke

Omdømme 3

Hej, igen.

Ja det er derfor jeg skrev at det vil være en godide at ringe til TDC, for at få oprettet et nabasis, da du så muligvis vil kunne få din gamle email adresse, og de mails der evt. kunne ligge der i.

hvis du bare vil oprette en ny email som ikke skal være den samme som den gamle, skal du som MajaH siger ringe kontakte Yousee.

dvs kan jeg stadig få min email adresse da jeg var kunde hos tdc bredbånd ?? og efter den er blevet opsagt ?? alts¨å kan jeg få tdc netbasis ??

Omdømme 3

Hej,

Jeg ved at det er løkkes for andre.

men for at det er muligt skal du have fat i Kundeservice. hvis du vil gøre det online tror jeg du skal vente 48 dage før du kan oprette din gamle mail adresse på ny.

Hej Elena

Jeg skrev iikke dette for at skabe forvirring:

"Da du er flyttet til yousee er det yousee kundesupport du skal tale med. http://yousee.dk/Kontakt/Kontakt.aspx"

Jeg skrev det, for at du kan spare penge.

Hvis jeg kan leve med en ny mailadresse til 0 kr. om måneden. Hvorfor skal jeg så betale 29 kr. om måneden for at beolde min gamle?Blinkende humørikon

Det kan jo godt være, at du har en mægtig god grund til at beholde din gamle mailadresse, og så er mielas svar helt rigtig.Glad humørikon

tak for svaret..

jeg vil da godt betale 29 om mdr for at beholde min gamle..for jeg vil så gerne ha den tilbage.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)