TDC kundeservice ???

Har idag brugt 1½ time på TDC´s fejlmelding. Inden for det sidste ½ år, har vi haft kontaktet TDC 6 gange pga udfald på telefon og internet. Hver gang får vi at vide, at vi skal pille alle stik og ledninger fra og starte forfra/geninstallere.

Er der nogen her i forumet der ved om man kan beholde sin mail adresse hvis man skifter udbyder ?

Ps. da vi snakkede med kundeservice/fejlmelding idag, lovede han at sende en mail til mig om at nu ville sagen ang. fejlmelding, endelig gå igang. Den besked har vi også fået de andre 6 gange vi har kontaktet TDC´s fejlmelding ! Pt er der ikke sket noget endnu og jeg har ikke fået den lovede mail vedr. min fejlmeldingen her idag.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Først, du kan ikke beholde din tdc mail hvis du vil helt af med tdc, idet at det er tdc der ejer det domæne din mail ligger på,

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=privat.dk&submit=S%F8g

men hvis du vil betale for at have en netbasis abonnement kan du beholde din mail. hvis du søger rundt i forumet kan du finde meget om emnet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)