TDC iPad app - hvor?

Jeg har downloadet jeres app på min iPad. Men den er lavet til iPhone og når man blæser den op er det ikke muligt at se en film på iPad - det er så sløret og dårlig kvalitet. Kommer der en rigtig iPad app eller er det bare mig der ikke kan finde den?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rokke.

Det er ikke bare dig, for der er endnu ikke lavet en iPad udgave af TDC Play.

Min indskydelse vil være, at det sikkert vil blive taget op på et senere tidspunkt. Måske i år? Yousee har jo en iPad/tablet udgave, så mon ikke der også sker lidt på emnet her hos TDC.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rokke

Det er ganske som Electronic skriver, at det er fordi der blot er en iPhone app.

Jeg bruger nu selv iPhone app på min iPad. Oplever ikke det, du skriver med at det bliver grynet, sløret og i dårlig kvalitet. Jeg smider nogle skærmbilleder ind fra min iPad her i svaret, nederst, så du kan se.

Det forholder sig sådan, at din forbindelse bestemmer kvaliteten. Hvis du har en god forbindelse, med masser af hastighed, får du klare skarpe billeder. Hvorimod, du på en dårligere forbindelse, får billeder af knap så god en kvalitet. Dette har vi valgt at gøre, for at du kan bruge app'en med mobil opkobling de steder, hvor der ikke er fantastisk god 3G dækning, eller hvor du ikke kan komme på et WiFi netværk.

Lad os høre, om du kan få bedre film kvalitet, når du forsøger dig lidt frem, med at koble op på forskellige netværk.

Billederne fra min iPad:

Actionskarpwide.jpg

CloseUp.jpg

iPadmedstyringsynlig.jpg

Hilsen

Tak for svar til jer begge. Kvaliteten er blevet bedre. Vores wifi forbindelse er meget ustabil og det påvirker billedkvaliteten.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rokke

Du skal få set på den forbindelse.

Wifi behøver ikke være ustabil. Du kan evt. starte en tråd her på forum, for at få hjælp til at gøre noget ved det.

Ofte er det blot et spørgsmål om at skifte kanal, eller opdatere firmware i routeren.

Du kan eventuelt selv gennemgå vejledningerne her, inden du opretter tråd:

http://go.tdc.dk/lsikwb

God fornøjelse

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$