TDC introducerer videoguides til smartphones

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

De findes her:

http://inspiration.tdc.dk/element.php?dogtag=p_ins_smart

EDIT:

Dette link giver en liste over en del telefoner, som TDC i øjeblikket sælger. Dette såvel både her på shop.tdc.dk, som i TDC Butik. Her kan findes videoguides til aktivering og registrering af telefonen, simple opsætninger af internet, mms, email med exchange server, etc. henvendt til iPhone og Android.

Jeg kan forestille mig, at der senere vil komme vejledninger til Windows Phone og TDC PLAY. [i]

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HeinrichP

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du spørger om i tråden du har startet her?

Kan du hjælpe mig lidt på vej, så vi kan se om vi kan finde et svar til dig?

Hilsen

Hej HeinrichP

Jeg har hele tiden været lidt "bange" for det der iphone halløj, men takket være den side du har fundet, behøver jeg vist ikke frygte det så meget endda.

Tak for tippet til siden med videoguides - skal lyde herfra. Blinkende humørikon

Gemmer derfor dit tip til jeg (eller måske andre brugere)  skal bruge nogle letforståelige forklaringer til iPhone.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

@Patrick:

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener? Jeg har postet dette under "Os Med TDC", hvor mange andre end lige mig også har lavet nogle korte poster, hvor de kommer med tips og tricks til TDC's produkter, som jeg også har benyttet denne mere uformelle del af Forum til; deraf, "os med TDC" Blinkende humørikon

EDIT: Jeg har rettet mit første indlæg igennem, og gjort min post mere klar i mælet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)