TDC internet til Yousee plus virker ikke

Jeg bor i andelsforening hvor vi har Yousee kabeltv og TDC bredbånd. Nu har vi købt Yousee plus boksen til vores tv, men kan ikke komme på vores trådløse internet. Synes snart jeg har prøvet alverdens ting. Boksen kan sagtens finde routeren, men jeg kan ikke få adgang til at komme på.

Er der nogen der ved hvad man skal gøre. Yousee gider ikke hjælpe.

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Yousee kabeltv og TDC bredbånd har intet med hinanden at gøre. Yousee kabeltv kommer via antennekablet og TDC bredbånd kommer via telefonledningerne. Hvis du ikke kan komme på internettet med dit TDC bredbånd har det altså intet at gøre med din Yousee plus boks.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Mon ikke du anvender en kryptingsmotode på TDC Bredbånd som YouSee boksen ikke kan forstå.

Prøv evt. at spørge om hjælp på www.YouSeePiloter.dk

Hej giweo

Hvad er www.YouSeePiloter.dk ?

Et ekstra forum med specielle funktioner?  På lige fod med YouSeeForum eller hvad.

Jeg er yousee-kunde og har kabentv. Jeg har aldrig hørt om den side.Overrasket humørikon

Omdømme 2

Så må du derind og kigge - det er der alle "nørderne" er :-)

Tak for "hjælpen". .

Du har ret. Det så ud til og ser ud til, kun at være for nørder, og ikke for almindelige brugere af yousee.

Omdømme 2

Men nørder som sikkert kan løse dit problem

Sikkert - Vi må håbe at trådopretteren kan få løst sit problem, ved at klikke rundt på din anbefalede side.  Det eneste problem jeg havde, var at jeg ikke viste hvad YouseePiloter stod for.Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)