TDC Hometrio og Cat 7 patch kabel

• Bo_
  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej

I forbindelse med Hometrio vil jeg gerne skjule patch kabling fra værelse hvor Modem/Router er og så de steder hvor jeg skal have mine TV bokse. I den forbindelse overvejer jeg at samle det i krybekælderen gennem Netværksdåser i væggene, hvortil der skal trækkes CAT 7 patch kabler fra de enkelte dåser som samles i en switch i kælderen. Vil det give anledning til problemer med at få det til at virke?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bo

Tak for dit indlæg.

Som udgangspunkt lyder det ikke som om, at der ville være problemer med at få installationen til at virke. Vi anbefaler at man bruger CAT 5 Lan kabler, når man trækker kabler mellem Homebox og digital modtager. Så dine CAT 7 kabler er mere end gode nok Glad humørikon

Dog anbefaler vi ikke at du bruger en switch, hvis det er muligt, det er ikke fordi det ikke kan virke med en switch. Men fordi, at det kan være en potentiel fejlkilde, og hvis du skulle opleve nogle fejl og derved ringe ind til os, så kan det være du bliver bedt om at kable uden om midlertidigt, for derved at se om det er switchen der fejler.

Men når alt det er sagt, så burde din installation virke fint Glad humørikon

Jeg håber at det besvarer dit spørgsmål Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$