Svar

TDC hometrio mobil

Hvis man har bestilt hometrio til mobil hvordan sættes det så op, er nemlig lidt i tvivl omkring hvorvidt der skal bruges et telefon stik eller hvad, nogen der kan hjælpe med lidt information?
icon

Bedste svar af droid 7 juni 2013, 17:51

David03 skrev:
Men har ikke fået en tekniker ud endnu, men selve boksen går vist stadig over telefonstikket i væggen

Præcis, og det var jeg svarede på i mine beskeder.

Tak fordi du ville være med til at præcisere. Go' weekend.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

David03 skrev:
Hvis man har bestilt hometrio til mobil hvordan sættes det så op, er nemlig lidt i tvivl omkring hvorvidt der skal bruges et telefon stik eller hvad, nogen der kan hjælpe med lidt information?

Ja, der skal bruges et ganske almindelig telefonstik på installationsadressen. Gennem telefonstikket får du tv, telefoni og bredbånd. Mobildelen er et simkort du sætter i din telefon og tager med rundt.

Jamen fik gjort sådan igår at jeg ikke har fastnet men at mit hometrio går over mobil.
Omdømme 2

David03 skrev:
Jamen fik gjort sådan igår at jeg ikke har fastnet men at mit hometrio går over mobil.

Hvordan og hvad fik du gjort?

Det kan ikke lade sig gøre at modtage Hometrio over mobilnettet, der er noget du har misforstået.

Tror ikke helt du forstår spørgsmålet, men du skal have tak for hjælpen, har nu selv fundet ud af mit spørgsmål :-).
Omdømme 2

David03 skrev:
Tror ikke helt du forstår spørgsmålet, men du skal have tak for hjælpen, har nu selv fundet ud af mit spørgsmål :-).

Jamen så skriv hvad resultatet/svaret blev. Har meget svært at se hvordan dit spørgsmål kan misforståes.

En af mine kammerater har fået TDC hometrio mobil, det er det jeg har fået, spurgte ham til råds omkring hvorvidt jeg skulle bruge et telefonstik til selve boksen, han fortalte mig at det skulle jeg og så istedet for et fastnet nummer så går det over mobilen, så det er klaret.
Omdømme 2

David03 skrev:
En af mine kammerater har fået TDC hometrio mobil, det er det jeg har fået, spurgte ham til råds omkring hvorvidt jeg skulle bruge et telefonstik til selve boksen, han fortalte mig at det skulle jeg og så istedet for et fastnet nummer så går det over mobilen, så det er klaret.

Så nu har du en fungerende installation hvor din TV-boks er koblet på nettet via en mobiltelefon?

Skrev din kammerat ikke at du skulle bruge fastnet: "spurgte ham til råds omkring hvorvidt jeg skulle bruge et telefonstik til selve boksen, han fortalte mig at det skulle jeg" ?

Nej skal ikke have fastnet da det er en kampagne TDC har, hvilket vil sige at istedet jeg har fastnet nummer så har jeg mobil
Men har ikke fået en tekniker ud endnu, men selve boksen går vist stadig over telefonstikket i væggen
Omdømme 2

David03 skrev:

Præcis, og det var jeg svarede på i mine beskeder.

Tak fordi du ville være med til at præcisere. Go' weekend.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)