Svar

TDC Hometrio med Hd

• 0 kommentarer
Hej

jeg står og gerne vil slippe for alle mine fjernbetjeninger vil jeg købe en universal fjernbetjening, men da jeg vil sikre mig at fjernbetjeningen er kompatibel med med den tdc box jeg har, ville jeg spørge efter hvem der har lavet den box jeg har og hvad model nr er. ? evt. mærke og fjernbetjeningskode

Under boxen står der : KMM 3010

icon

Bedste svar af jeps-92 12 december 2010, 09:45

Jeg har også sådan en logitech "et eller andet".

Det virker bare!

De er måske dyrere end andre multi fjernbetjeninger, men de kan næsten betjene alt.

Min kan styre:

• Surround receiver
  • Wii
  • Blue Ray afspiller
  • Home Trio boks
  • Divco mediecenter
Og det er vel at mærke med alle funktioner!

Det er WAF (Wife Acceptance Factor), der vil noget!

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have en universal fjernbetjæning, men detsvære er det af min erfaring kan ikke en gang de dyre universal fjernbetjæninger styre TDCs TV box, men jeg kan jo tage fejl.

men vidste du godt at fjernbetjæningen til TDC TV boxen også kan styre dit TV, det er da en start og en fjærnbetjæning mindre.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19417

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, jeg glemte lige at sige.

din radio Tv forhandler kan lave rigtig meget også spichal fjernbetjæninger, så du kan da prøve at at spørge der.

Hav en god jul og godt nytår.

Jeg har en Logitech Harmony 885 som kan betjene TDC Boxen.

Du kan på Logitech hjemmeside se, hvilket udstyr de understøtter.

Boxen er en KISS KMM-3010

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har også sådan en logitech "et eller andet".

Det virker bare!

De er måske dyrere end andre multi fjernbetjeninger, men de kan næsten betjene alt.

Min kan styre:

• Surround receiver
  • Wii
  • Blue Ray afspiller
  • Home Trio boks
  • Divco mediecenter
Og det er vel at mærke med alle funktioner!

Det er WAF (Wife Acceptance Factor), der vil noget!

Omdømme 3

Nå så vil jeg da også skrive hvordan jeg gør.

mit TV er altid tænt(24/7), igen ting der strøm er rigtig billigHumørikon med tunge

alt ting er så slutted til i gennem min computer(ikke den jeg sidder ved) og så kan jeg styre TV, og lyd med min android telefonMeget glad humørikon

så er der min blu-ray som jeg skal bruge en fjærnbetjæning til, det er en samsung så jeg har en app fra samsung til at bruge min telefon som fjærnbetjæning til den også, jeg har ikke tdc tv, men i gennem netted kan jeg se mindst lige så mange kanaler.

Logitech Harmoni one kan du overfører alle funktioner fra den originale fjernbetjening og det virker perfekt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)