Svar

TDC HomeDisk og PS3

Er der nogen der ved om den super fede TDC Homdisk også kan arbejde sammen med PS3? Jeg tænker med at se fx. film eller høre musik direkte fra Homedisken ved hjælp af sin PS3.

Tak

icon

Bedste svar af KLB-champ 3 september 2010, 20:54

Hejsa

Jeg har PS3, homebox og Homedisk.

For mig virker det helt perfekt trådløst. Der er ingen udfald og kan uden problemer afspille både musik, video og billeder.

Som tidligere, så finder PS3 selv homedisken... Det er nemt og rigtig smart.

Se original

8 Kommentarer

Hej Frede

Man kan både se film og høre musik. Der er fuld adgang til alt på home disken inkl. søgefunktion. Den vil blive vist som en medieserver. PS3 finder selv homedisken.

Har dog haft et par udfordringer med at få det til at virke med mit trådløse netværk, men med kabel virker det altid. Har ikke undersøgt det videre med det trådløse, da den nu er kablet.

Martin

Hej martin

Det var med det trådløse jeg gerne ville have det til at virke. Jeg har ikke fået homedisken endnu, men ser rigtig meget frem til den kommer.

Tak for infoen Glad humørikon

Hejsa

Jeg har PS3, homebox og Homedisk.

For mig virker det helt perfekt trådløst. Der er ingen udfald og kan uden problemer afspille både musik, video og billeder.

Som tidligere, så finder PS3 selv homedisken... Det er nemt og rigtig smart.

Jeps, den virker bare perfekt med PS3 , også på det tådløse . Glad humørikon

Hej Frede

Jeg burde have været lidt mere præcis i min beskrivelse. Jeg har en generel udfordring med mit trådløse netværk, hvilket formentlig skyldes routerens placering, da det ikke kun er min PS3, som har vanskeligt med at kommunikere med routeren.

Du kan roligt glæde dig til at koble din PS3 med homedisken - det spiller. Nem at installere og nem at bruge.

Du kan i øvrigt også tilgå homedisken ude fra, og du kan høre din musik på andre pc'er.

Vær i øvrigt opmærksom på at back-upen til TDC's server godt kan tage lang tid, så husk at lade den stå tændt indtil den har taget back-upen. Det tog min en del dage at uploade 400 GB data.

Mvh.

Martin

Hej alle sammen

Tak for jeres besvarelser. Det er dejligt at der er nogen der har lyst til at dele viden.

Endnu engang tak.

Ha en god dag

Frede

Hej Champ

Ved du så også om TDC HomeDisk er kompertibel med TDC TV.

Fx. hvis du har billeder liggende på din TDC HomeDisk, kan man så se dem med/på TDC TV?

Frede

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Dejligt at høre, at I har gode oplevelser med HomeDisken.

Vi arbejder i øjeblikket på nogle spændende nye muligheder med HomeDisk - og en af dem er at skabe forbindelse mellem HomeDisk og TDC-TV. Med de mange nye fladskærme er det jo en oplagt mulighed at kunne vise familiebillederne på fjernsynet i stedet for at skulle samle familien omkring en mindre PC-skærm.

Hvis du ikke har TDC-TV kan du f.eks. bruge en PS3 eller en XBox360 til at vise billederne på TV-skærmen.

ThomasR

TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)