TDC HomeDisk (Instal.)

Jeg har problemer med at installere HomeDisk

Har dobbeltklikket på Genvej TDC HomeDisk: resultat der kommer nogle mapper

Har dommeltklikke på Genvej TDC HomeDisk Medieafspiller, resultat Internet Explore kan ikke finde Websiden.

Herefter Diagnoser forbindelses problemer.

Gendanner netværksforbindelser. der opstod en fejl under forsøg på at genoprette forbindelsen fra Y: til \HomeDiskHomeDisk

Microsoft Windows network:

Det lokale enhedsnavn bruges allerede

Forbindelsen er ikke genoprettet.

Åbne

HomeDisk

Der er et rødt kryds

Hjælp udbedes så hurtigt det overhovedet er muligt

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hench.

Nu ved jeg ikke hvilken udgave af Internet Explore du bruger?

Jeg har prøvet både med Mozilla Firefox 4 og Internet Explore 9, og det fungerede fint.

Jeg vil anbefale at du bruger Mozilla Firefox Internet browser til TDC's produkter.

Mvh. munk

Hej Hench

Hvornår var din installationsdato for HomeDisken? 

Ved oprettelse af f.eks. HomeDisk kan der af og til gå et par dage før alle online ting er registreret korrekt, hvilket godt kunne lyde som det du oplever. 

Når du, som du beskriver, klikker på TDC HomeDisk og der kommer et par mapper frem, så skulle navnene på disse mapper gerne passe på de ting man gemmer på en HomeDisk, altså billeder, film, musik osv. Hvis du åbner mapperne kan du gemme dine filer der, men den fulde funktionalitet kan der desværre af og til gå et par dage før virker, men det er ikke fordi du har gjort noget forkert Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen hench.

Dit problem med installation af home disken kan også skyldes, at du skal ind i din firewall og åbne en regel. Det vil sige at din firewall spærre for installationen af din Home Disk.

Nu ved jeg selvfølig ikke hviken sikkerhedsprogram du bruger på din pc.

Hvis du bruger F-Secure sikkerhedspakke som er det samme som TDC's egen Sikkerhedspakke. Så kan du bruge denne vejledning: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19108

Men eller kan du bruge denne vejledning som udgangspunkt.

Mvh. munk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P