TDC HomeDisk App til Android og iPhone

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Har du TDC HomeDisk?

Har du en Android-telefon eller en iPhone?

Hvis du kan svare "Ja!" til begge spørgsmål, kan du nu hente vores nye HomeDisk-app

- du kan læse mere på vores hjemmeside her:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27992&jkjj

Hvis du har spørgsmål, ris eller ros, kan du spørge i tråden her, så vil vi kunne udveksle erfaringer og hjælpe hinanden.

Hilsen

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Patrick

Det er super at få informationen om denne helt nye mulighed så hurtigt og direkte i dette forum.

Jeg har installeret app'en på min SE X10 mini pro, og umiddelbart ser den ud til at fungere fint. Jeg kan dog ikke via app'en og HomeDisk backup'en få mobilen til at afspille en helt almindelig mp3-fil (uden DRM beskyttelse), selvom den samme fil sagtens kan afspilles på mobilen, når filen ligger på mobilen.

Håber, at der viser sig en forklaring/løsning på dette problem.

Mvh

Stephen

Har samme problem, dog med en iphone... 

Hej Stephen og abeol!

Vi sætter stor pris på at I giver os denne information, og den skal jeg personligt sørge for bliver videregivet til udviklerne så det kan blive rettet.

På kort bane kan du, Stephen, prøve at rydde din playliste og tilføje sangen(e) igen. Det har vi konstateret har løst problemet på vores testtelefoner. abeol, du kan prøve det samme, ellers ved jeg der er en mindre opdatering på trapperne til iPhone-versionen. Hvis du ikke kan løse det med ovenstående tip, så prøv igen efter opdateringen er kommet.

Giv gerne lyd fra jer i denne tråd, hvis I fortsat oplever problemer.

Venlig hilsen

Buster Laursen, TDC

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Buster

Mange tak for den hurtige tilbagemelding.

Inden din tilbagemelding havde jeg allerede slettet playlisten og "rodet" med app'en på forskellig måde, men uden at afprøve musikafspilleren igen. Da jeg en times tid senere igen loggede på HomeDisk via app'en og prøvede at afspille en mp3-fil gik det fint.

Jeg ved ikke med sikkerhed, at det var sletningen af playlisten, der hjalp, men skal vi ikke bare antage det? Under alle omstændigheder virker det nu, som det skal, og jeg tror, at jeg får meget glæde af app'en Glad humørikon

Mvh

Stepen

min htc desire kan ikke finde min homedisk.. skal man lave noget om på homedisken før den kan ??

har android 2.2

har snakket med en tdc supporter i 40min i går, det er en fejl de godt kender med android 2.2 og de prøver at rette det 

Jeg har nogle videoer (avi) på min homedisk, dem kan jeg ikke afspille på min Iphone ej hellere på min Viewsonic android 2,2 begge med homedisk app installeret!

Nogen forslag?

Hilsen

Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8