TDC Homedisk - afspilling af musik via TDC's digitale modtager

Er det - eller bliver det muligt at afspille indholdet fra TDC Homedisk gennem TDC digitale modtager, og derved mulighe for god lyd via ens anlæg?

Er det også muligt med den app der er lanceret for ny at vælge afspil til -> TDC receiver?

Når jeg i dag sidder med TDC Homedisk på en PC og vælger "afspil til" kan jeg vælge mit TV - men ikke TDC receiveren. Bliver det muligt - kan nogen sige fra hvornår?

Per

9 Kommentarer

Nogle af afspillerne i TDC's butik understøtter afspilling fra Homedisk, desværre er man afhængig af en komponent i afspilleren, bla. skal afspilleren kunne klare DRM beskyttelsen

Hej.

På nogle digitalmodtagere afhængig af version, er der kommet et faneblad i menuen der hedder mit tdc.

Mener der kommer mulighed for at afspille tdc play igennem der.

Mvh

Korrekt, der vil blive mulighed for at streame fra TDC Play

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Per..

Hvis du har et fladskærms tv med netværkstilslutning. Kan du forbinde dette til din TDC-Homebox, via et netværkskabel. Og så skal du være sikker på at dit tv understøtter afspilling af evt. musikfiler (mp3), billed eller videofiler.

Jeg har selv et Sony Fladskærms tv. og der kan jeg afspille de div. mediafiler (minus tdc-play) som jeg har på min Homedisk. Så er det blot et spørgsmål som du har tilsluttet dit tv til dit hifi eller sourroundanlæg.

Men du skal følge brugsanvisningen til dit fladskærms tv's -netværksindstillinger og indtaste din ip-adresse.

Det virker fint i mit hjem, det er rart at kunne afspille div. mp3 musik, billed og videofiler som jeg har på Homedisken via mit fladskærms tv via mit hifi-anlæg. OG UDEN BRUG AF PC.

Hilsen Munk.

Mit fladskærms-TV har en digital lysudgang, men jeg har en analog forstærker. Derfor håber jeg på at løsningen medfører at lyden ikke skal via TV'et, men via TDC-receiveren. Jeg har receiverens lydudgang koblet til min analoge forstærker og det er rigtig fin lyd.

Hvis lyden derimod kommer via TV'et, skal jeg hen og invistere i en D/A konverter.

Ved TDC hvilken løsning det ender med?

Er rimelig sikker på du kan bruge den optiske eller analoge udgang på receiveren, når tdcplay kommer til at virke igennem den.

Her er der indsneget sig en trykfejl. Det er ikke lyS-udgang men lyD-udgang jeg fokuserer på ;-)

Hej Per.

Den optiske er jo også lyDudgang, eller den analoge(rød/hvid)

Ellers forstå jeg ikke helt hvad du mener Glad humørikon

Hej beastie74. Der er ikke en analog lydudgang på mit tv.

Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P