11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej clubdain

Da der ikke er nogen tekst i dine indlæg, kunne det tyde på, at du bruger Internet Explorer 9. TDC Forum har nemlig problemer med IE9.

Du er derfor nok nødt til at prøve med en anden browser.

Mvh Stephen

Tak for det Stephen

Mit problem er at min Homedisk ikke kan tilsluttes som et netværksdrev har prøvet med \homediskhomedisk, \192.168.1.5homedisk og homedisk?

Tak på forhånd

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej clubdain

Skal det forstås sådan, at du endnu ikke har fået registreret HomeDisken, og ikke har fået gennemført Trin 3 i installationsvejledningen?

Måske skyldes dit problem, at du bruger "" (backslash) i stedet for "/" skråstreg?

Prøv at skrive http://192.168.1.5/ i din browsers adressefelt.

Mvh Stephen

Det hele virker også http://192.168.1.5/ men kan bare ikke tilslutte det som et netværksdrev?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad sker der (fx hvilken fejlmeddelelse får du), hvis du prøver at følge denne vejledning vedr. manuel oprettelse af netværksdrev: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25677 ?

Der står at der ikke kan opnås adgang til \homediskhomedisk og kan derfor prøve at diagonacister for at se om det virker.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg forstår det sådan, at du har fået installeret og registreret HomeDisken, således at du har fået ikonet TDC HomeDisk Medieafspiller på pc'ens skrivebord, og at ikonet virker, når du dobbeltklikker på det. Hvis det er rigtigt, så må der jo være forbindelse mellem pc'en og HomeDisken.

Det kan være, at du skal prøve at slukke HomeDisken - vente et par minutter - og så tænde den igen.

Når du har gjort det, skal du 

  1. Dobbeltklikke på ikonet TDC HomeDisk Medieafspiller på pc'ens skrivebord
  2. Klikkesvensknøglen øverst til højre
  3. Logge ind
  4. Klikke på den nye svensknøgle øverst til højre
  5. Klikke på det næstyderste ikon "Opret drev på pc"
  6. Klikke "Opret netværksdrev"
Forhåbentlig får du så oprettet drevet på din pc.

Det ser ud til at TDC har et homedisk problem med Internet Explorer 9 (IE9)

Når jeg forsøger med enten med http://homedisk/ eller http://192.168.1.5/ så får jeg følgende med IE9

 Websiden blev ikke fundet.
HTTP 404
Hvis jeg installere Firefox på samme maskine og skriver samme, så får jeg med det samme adgang til homedisk eller installations programmet på homedisk, hvilket er korrekt.

Herefter virker alt som forventet med Firefox og homedisk.

TDC: Jeg kan se at jeg ikke er den eneste som har haft dette problem. Kan I ikke lægge en link ind hvordan man retter det i IE9 eller at man IKKE længere kan bruge IE9 med homedisk.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Her fungerer homedisken fint med ie9.

Der er ikke noget genrelt problem med IE9 og så homedisken.

Står alt i din IE9 til standard?

mvh

Jan

Prøv om det hjælper at slette midlertidige internetfiler, hvis det er Internet Explorer 9 der bruges. Se TDC's beskrivelse i dette link:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=29863

Hjælper det ikke, så prøv derefter at resette Homedisken, og derefter installere/geninstallere den.

M.v.h.

MS-ERIK

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)