TDC Homedisk

Jeg har fået TDC Homedisk 1. januar. Den er installeret som beskrevet. Den installerer sig dog på computer ofte, så nu er jeg oppe på at have 15 netværks-diske - hvordan p........ får jeg min Homedisk af-installeret igen - det står ikke i nogen af TDCs vejledninger.

en frusteret Homedisk bruger

8 Kommentarer

Hej mannix

Jeg ville lede i kontrolpanel > enhedshåndtering.

Nu har jeg trukket din tråd op, så der kommer sikert en anden bruger med et bedre bud.Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mannix

Har du fundet årsagen til dit problem og fået det løst?

Mvh

Stephen

Hej Stephen,

det har jeg desværre ikke - det hjælper ikke at tilrette noget i enheds-håndtering - der optræder home-disken ikke.

Den fortsætter med at udvide antallet af netværks-drev, desværre. Jeg overvejer helt at droppe min Homedisk - det har kun været besvær - desværre.....

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mannix

Det er jo godt nok ærgerligt, at du stadig har problemet, og det lyder meget mystisk.

Ser det ud til, at problemet har relation til trin 4 i installationsvejledningen vedr. etablering af HomeDisk som netværksdrev på pc'en, således at forstå, at der oprettes mange forskellige drevbogstaver til HomeDisken?

Jeg har svært ved at se, at det skulle være HomeDisken, der bliver ved med at udvide antallet af netværksdrev. Det lyder mere som om, det har noget med din computers styresystem at gøre. Hvilket styresystem bruger du?

Mvh

Stephen

Windows Vista på problem-maskinen, men jeg bruger Mac OS 10 på min Apple, og her kan jeg ikke få den af-installeret igen - for derefter at gen-installere den.

Nu er det ikke sådan at du får trykket på skiftenøglen, og derefter på OK linken i det browser billede der fremkommer når du tilgår din homedisk?

Hvis du gør dette vil du nemlig få genregistreret din homedisk adskillige gange, og derved få adskillige netværksdrev tilsluttet din PC.

Med hensyn til dit Mac OS, så se det her link:

http://loopkid.net/articles/2008/06/27/force-unmount-on-mac-os-x

Håber det her kan bruges.

Jeg har samme problem med min homedisk, det er ikke styreproblem, men prøv at højreklik på ikonerne og tryk så på abryd forbindelse, så fjerner du dem. De kommer dog igen på senere tidspunkt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)