Svar

TDc homedisk

Skal det være via trådløs forbindelse, eller kan man også finde homedisken på playstation 3 via netkabel?

og kan i evt beskrive hvordan det gøres?

icon

Bedste svar af rastob1721 11 april 2011, 08:41

Se original

4 Kommentarer

Hej rastob1721

Velkommen på TDC Forum

Din HomeDisk skal være forbundet med vores HomeBox, via et netværkskabel. Det står dig frit for, om du tilslutter din PlayStation 3 via et netværkskabel eller trådløst til vorse HomeBox, uanset hvad du vælger, vil du have adgang til HomeDisk'en via din PlayStation 3.

Der har været et lignende spørgsmål her på vores forum, hvis du trykker på "Gå til løsning", så er der en bruger, der har givet et svar på den sidste del af dit spørgsmål.

/t5/Bredb%C3%A5nd/TDC-HomeDisk-og-PS3/m-p/248

Hvis du har yderligere spørgsmål, skal du være velkommen til at skrive enten i denne tråd, eller i den jeg henviser til ovenover.

Venlig hilsen

Mads

Hej rastob1721

Har du selv fundet en løsning, eller var det mit svar der var løsningen? Hvis du selv har fundet et svar, skal du være velkommen til at dele det, så andre brugere kan få glæde af det. Var det mit svar, der var løsningen er det det indlæg, du skal markere som "løsning", ligeledes så andre brugere kan få glæde af svaret.

Venlig hilsen

Mads

hej

En lille kommentar til MadsM's indlæg: Ja og så er det nemt at rette. Ude til højre, ud for det indlæg, hvor du ar markeret løst tråd, står der indstillinger. På det gardin står der [Ikke løst tråd]. Herefter kan du vælge et af de andre indlæg som Mads har omtalt. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)