TDC HomeDisk ?!?

Hey, inden jeg beslutter mig for om det kan betale sig for mig at kaste penge efter en homedisk, vil jeg først stille et par spørgsmål, som jeg gennem forummet ikke har kunnet finde svar på, men som jeg håber vil blive ordentligt og dybdegående besvaret i denne tråd

1) jeg spiller meget computerspil og er interesseret i en homedisk 500gb, da jeg vil være i stand til at lægge mine optagelser, som er i HD (fylder meget), direkte ned på disken (netværkdisk), uden det først lander på min computer og jeg derefter skal til at overføre. Er det muligt at lægge optagelser direkte ned og hvordan?

2) hvis spørgsmål 1 er muligt, så er mit andet spørgsmål, hvorvidt det er muligt at lægge optagelser fra homedisk direkte over på youtube. Dvs. optagelsen/filmen aldrig kommer til at lægge på computeren men som går fra: pc optager (gennem fraps fx) -> gennem HomeDuo 50/10mbit til ->homedisk og fra homedisk -> youtube? 

Håber nogle har erfaring med nogen lignende eller kan bidrage med noget relevant! =)

4 Kommentarer

Er der ingen aktivitet på dette forum, seriously? -.-

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Seriously, så er det jo ikke et spørgsmål om TDC HomeDisk.

Du bestemmer selv, til hvilken mappe/disk dine filer skal downloades, i din browserindstilling. Du bestemmer selv, hvor dine filer skal uploades fra.

Men at bruge Homedisk til dine ønsker er næppe optimalt, da det enten skal køre over en netværkskabel eller trådløst = langsommere end hvis du bruger en ekstern harddisk koblet med USB direkte til din computer.

I øvrigt er jo 500 GB ikke særlig meget, hvis du har mange HD-filmer.

Mit råd er, at du køber en ekstern harddisk eller NAS på 2-4 TB, til dit behov.

Kaste penger...? Homedisk koster ikke noget, du betaler kun for bredbåndsabonnement.

Mvh

mange tak, har ingen ide om hvad jeg snakker om, som du kan læse. 

Hvilken NAS/ekstern harddisk vil du anbefale? =)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Har selv en rigtig gammel NAS som er meget langsom (over ethernet) og støjende, så den bruges kun til ekstra backup. Men på diverse forum er der mange, der er rigtigt glade for Synology NAS.

Er selv glad for LaCie´s eksterne harddiske.

http://www.lacie.com/dk/index.htm

Har også en Western Digital på 3TB.

http://www.wdc.com/en/

Søg lidt rundt på nettet, så finder du sikkert mere information om hvad som passer dit behov bedst. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)