TDC Homebox(Sagembox) abryder internet forbindelsen en gang imellem et par minutter.

Kære forum, ville høre om der er andre der har haft problemer med at deres TDC Homebox (Sagembox) en gang i mellem lukker for nettet og når du prøver at åbne din browser hopper din ind på http://sagembox.home/? og vil have at man logger ind, selvom man logger ind, er nettet er stadig væk, så lige pludselig 1-2 minutter senere kommer nettet igen.

Hilsen Lasse Malmberg

6 Kommentarer

Forresten gør den det både på det trådløse internet og med kabel, jeg kører kun med 2 computere på nettet ad gangen, og der har aldrig været problemer med det fra TDC inden jeg fik Homebox

har samme problem ??

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er der en hel del der har oplevet. Denne vejledningen løste problemet for mig:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Kortvarige-udfald-af-Internetforbindelse/m-p/28493

Mvh FN ;-)

Mange tak for hjælpen Glad humørikon

Jeg har i en længere periode haft samme problem.

Nu er problemet blevet løst.

Det viste sig at TDC havde solgt mig en 20Mb løsning, men at vores linie fra centralen kun kan trække en 10 Mb linie ud til os. Det betød at boksen forsøger at trække mere hastighed end den kan få - og til sidst siger den simpelthen fra og genstarter for at prøve at løse problemet. 

Efter at TDC har sat min hastighed ned, kører den nu uden problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)