TDC Homebox+Sagem Internet Gateway Device VS Windows Vista

Nu har jeg i længere tid kæmpet med problemer med stabil internetforbindelse, bla.a. i forbindelse med kørsel af starcraft II. Jeg har efterhånden fået bekræftet at det ikke er mit netkort der er problemet og at det ikke er computeren der er problemet. Herefter begyndte jeg naturligvis at undre mig en del. For jeg kan sagtens streame og jeg kan sagtens downloade store filer hurtigt.

Så var det jeg faldt over Internet Connectivity Evaluation Tool fra windows. ALt ser ud til at fungere fint, bortset fra hvad de klader TCP high performance der åbenbart ikke er understøttet fordi routeren ikke kan finde ud af at kommunikere med Windows Vista.

Det er så her jeg tænker to ting.

1) Hvordan kan en router i det 21. århundrede undgå at være 100% kompatibelt med windows?!

2) Kan TCP high performance være forbundet med de disconnects jeg har oplevet under brug af Starcraft II?

3) Findes der eventuelt en update til et stykke software der kan afhjælpe dette problem?

Guderne skal vide at jeg har gjort alt der var muligt for at afblokere både firewalls og antivirus fra netop Starcraft II så jeg har et miljø der er til at evaluere på.

Mvh J

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Tvivler på at det er homeboxen der Jeg faldt lige over et engelsk forum hvor andre oplever problemet

med testen http://www.vistax64.com/network-sharing/166185-tcp-high-performance-test-failed.html

Jeg har ikke gennemlæst hele tråden men måske finder du en løsning her. Held og lykke med det.

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P