TDC Homebox - udfordring med deling

Hejsa - vi har lige installeret en TDC Homebox, i stedet for vores efterhånden gamle Netgear router. Alt er gået perfekt, og installationen var problemfri, hvilket også gjalt opsætning af det trådløsenetværk.

MEN ... efterfølgende virker vores "deling i hjem" på Itunes ikke via trådløs og "Remote" på vores Ipod er også gået "død". Vi har prøve at ændre lidt forskelligt i Homebox opsætningen, men uden at finde den rigtige løsning.

Er der mon én eller flere, der kan hjælpe?

En glad MAC bruger - der er næste lige så glad for sin Homebox ... ;-)

4 Kommentarer

Under de avanceret indstillinger en iTunes indstilling, som man kan slå til og fra. Måske kan den hjælpe?

Hejsa

... og tak for svar. Udfordringer er dog ikke Itunes, men Homeboksen.

Vores MAC er sat til via LAN og resten af vores computere køre trådløst. Har ej været en udfordring før, men det er det nu. Vælger vi trådløs forbindelse på vores MAC, fungere deling mm uden problemer, men det ønsker vi af forskellige årsager ikke at benytte.

Tro måske selv det har noget at gøre med Port Forwarding se http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672, men kunne måske godt bruge et tip eller to omkring dette inden jeg går i gang ...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ilikemac

Jeg tror at det der menes her, er de avancerede indstillinger i Homebox'en, ikke i iTunes.

Glad humørikon

Go' fornøjelse med det

Invisigoth

Tro måske selv det har noget at gøre med Port Forwarding se http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23672, men kunne måske godt bruge et tip eller to omkring dette inden jeg går i gang ...

Port forwarding skal kun bruges når det drejer sig om specielle forbindelser til/fra internettet.

Men jeg oplever tilsvarende problemer med min HomeBox på en HomeDuo forbindelse.

Har en PC og en Mac, begge med iTunes 10 og når jeg aktiverer "Deling i hjemmet", virker det kun hivs begge ciomputere er på med kabel, så snart jeg hiver LAN stikket ud af Mac'en, forsvinder muligheden for deling. Den dukker op igen i samme sekund kablet bliver tilsluttet igen....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)