Svar

TDC Homebox - trådløs netværksadresse???

• b1t
  • Deltager
  • 7 kommentarer
Jeg har i dag fået installeret HomeDuo Basic med telefoni -

Homebox fungerer vores 3 bærbare er trådløst på nettet og telefonen fungerer - men

min stationære med trådløs syslink AE1000 #4 kan ikke give mig forbindelse - den kan finde nettet og henter netværksadressen (og der kan jeg se hvilken hastighed der arbejdes med) men så afbrydes forbindelsen og vi kommer ikke længere - (fejlmeldign vedrørende IP adresse - men den er sat på automatisk og alt det andet, som den skal være)jeg har været i forbindelse med 80808047 og der prøvede vi alt hvad de nu kunne finde på og jeg har selv prøvet alle de fejlfindingsprogrammer jeg har i windows XP - før jeg fik HomeDuo havde jeg et andet TDC modem og der var der ingen problemer - nogen der kan hjælpe mig ????

(jeg har naturligvis genstartet utallige gange)

mvh

Bent Møller

icon

Bedste svar af ThomasG 20 januar 2012, 09:05

Hej Bent

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af at høre, at du har lidt problemer med det trådløse, men lad os se om vi ikke kan få det løst.

Det første jeg syntes du skal prøve er, at ændre netværksgodkendelsen fra WPA2 til WPA. Hvis din PC ikke kan komme på med WPA, så prøv at ændre den til WEP. Jeg har en guide til hvordan man gør her:

http://go.tdc.dk/hfvig

Det er også vigtigt at driveren til det trådløse netkort, er opdateret til den nyeste version, denne vil du kunne finde inde på Linksys hjemmeside.

Jeg håber at du kommer nærmere på en løsning, ellers er du selvfølgelig velkommen til at skrive igen Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bent

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af at høre, at du har lidt problemer med det trådløse, men lad os se om vi ikke kan få det løst.

Det første jeg syntes du skal prøve er, at ændre netværksgodkendelsen fra WPA2 til WPA. Hvis din PC ikke kan komme på med WPA, så prøv at ændre den til WEP. Jeg har en guide til hvordan man gør her:

http://go.tdc.dk/hfvig

Det er også vigtigt at driveren til det trådløse netkort, er opdateret til den nyeste version, denne vil du kunne finde inde på Linksys hjemmeside.

Jeg håber at du kommer nærmere på en løsning, ellers er du selvfølgelig velkommen til at skrive igen Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

tak for dit forslag - problemet er løst og jeg har nu en trådløs forbindelse der fungerer

mvh Bent Møller

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P