TDC Homebox (Sagem)

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hej.

Jeg har læst lidt frem og tilbage, hvor jeg kan læse folk har problemer med Sagem. I nat oplevede jeg så, at blive smidt af hele 8 gange inden for én time.

Nu er jeg ikke helt dum til IT, men jeg tjekkede op på hvad der kunne være galt, og jeg fandt så dette:
"No IP for NAT - connections may fail"
Ingen IP - Ingen forbindelse, så er det jo slået fast.

Jeg har kigget driftsinformationen igennem, og jeg har ikke kunne se, der skulle være nogen problemer i Korsør. Jeg har desuden også haft slukket routeren I mere end 5 minutter, men uden held.

Det eneste jeg kan komme på, er at routeren fejler, og skal skiftes ud med evt en ny.
Jeg kan jo selfølgelig ringe og fejlmelde forbindelsen, og er det så muligt at få tilsendt en nyere homebox? (Forhåbentligt gratis!)

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad lavede du da du blev smidt af ?

Hej.

Jeg sad og spillede World of Warcraft, samt snakkede jeg med en ven via skype.
Der var ingen problemer i mandags, der virkede det perfekt, og da jeg lukkede wow samt skype helt ned, så skete det jo bare igen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du udnytter din upload 100% i længere tid, kan linjen blive ustabil og så smides du af, mens modemmet forsøger at re-synkronisere med centralen.

giweo skrev:
Hvis du udnytter din upload 100% i længere tid, kan linjen blive ustabil og så smides du af, mens modemmet forsøger at re-synkronisere med centralen.

Nu bor der ikke kun mig, der bor også to andre i hustanden. På nurværende tidspunkt, er der kun én computer tilsluttet, men normalt er der tre tilsluttet. Når alle tre er online, og der bliver spillet en del, så er det uhyrligt sjældent nettet smutter, det er også sket uden at uploaden er brugt 100%.

Om der kan være fejl på linjen, det må jeg jo hører kundeservice om.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)