TDC Homebox og Gigabit?

Kan det virkelig passe at TDC Homebox KUN kører med 100 Mb/s switch og ikke Gigabit - og så n-standard i WIFI? 

Jeg har fundet denne tråd herinde /t5/Bredb%C3%A5nd/Gigabit-alternativ-til-HomeBox/td-p/17489 hvor en skriver hvordan han får Gigabit...

Men seriøst... kan det virkelig ikke klares med en firmware opdatering?

3 Kommentarer

Det kræver at den hardware der sidder i HomeBox'en kan klare 1000mbit, og det tvivler jeg stærkt på det kan.

Jeg ved de gamle HomeBox'e ADSL og VDSL ikke kører 1000mbit og de kan såvidt jeg husker ikke opgraderes med en firmware der "unlocker" det, da hardwaren ikke er til det.

Men man kunne jo ringe til Hotline og høre om der måske ikke kommer en ny version af HomeBox der understøtter 1000mbit Blinkende humørikon Jeg ved at hvis de leder længe nok og finder de rigtige folk derinde, så kan man få det svar man øsnker fra dem Meget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

man kan desværre ikke firmware opdatere sig ud af problemet, da hardwaren simpelthen ikke er lavet til gigabit hastigheder.

Men du har ret i, det er træls at udbyderen ikke kan gennemskue at folk bruger deres router til andet en internet.

Jeg ville personligt vælge den udbydere med den bedste router, hvis hastighed og pris var meget tæt på hinanden.

Ja det er da fuldstændigt tosset. Specielt når den understøtter n-wifi. Men jeg må bare købe en Gigabit switch og sætte efter Homebox'en og så PC og NAS'en efter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)