TDC HomeBox og Apple AirPort Express Base Station

Jeg har et Apple Airport set up i hele huset og fik lige at vide at jeg ikke kan bruge min eksisterende trådløse router mere, når jeg skifter til TDC HomeDuo. Er det muligt at få TDC HomeBoxen til at "snakke sammen" en Apple AirPort som jeg bruger i forvejen. 

Vh. Marcus

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Marcus

Velkommen og mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der er en anden kunde, som har stillet næsten samme spørgsmål her:

/t5/Bredb%C3%A5nd/Router-efter-TDC-router/m-p/172#M40

Hvis det fortsat fejler høre jeg gladelig fra dig herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum moderator

den løsning der linkes til, er meget dårligt forklaret, og har intet med airport express at gøre. Jeg har brugt lang tid på at prøve at få tdc homebox til at snakke sammen med airport express uden held.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, vil du beskrive lidt nærmere, hvad det er du har prøvet for, at få Expressen til at "snakke" sammen med din Homebox?

Hvad er dit behov - skal Expressen indgå i dit trådløse netværk, eller prøver du at lave yderligere et trådløst netværk?

Mvh

Jeg har også forgæves forsøgt at få min Airport Express til at forlænge signalet på min Homebox.

Der må være et trick som jeg er gået glip af i timen ;o)

Vil det sige at man kan godt få sin airport express til at forlænge signal fra ens home duo Sagemcom box?

har selv døjet med det og aldrig fået det til at virke.

hvis det ikke lykkes...

kan jeg så ikke tilslutte min apple timecapsule efter tdc boksen og min airport til den?

eller evt. timecapsule istedet for tdc router. men så mister jeg jo fastnet tlf.?

Hejsa,

Jeg ved ikke hvor gammel denne post er, men jeg har faktisk fået det til at fungere med en Sagem boks og en Airport Extreme koblet på. Nu er det godt nok længe siden jeg fik det sat op, men så vidt jeg husker, skal der laves "port forwarding" på Sagem boksen og du skal have fast IP adresse. Jeg googlede "port forwarding" dengang og fandt en masse gode vejledninger.

Håber du kan bruge svaret :-)

tak for svar.. men nu har jeg faktisk solgt airporten... :-)

Men vil prøve hos vedkommende som har samme TDC router men bare har sat en mac router efter, så airport virkede..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)