TDC HomeBox Erhverv stopper med at broadcaste SSID

Hej tdc,

Problemet

Jeg har opsat min tdc homebox erhverv via tts.tdc.dk/welcome.do hvor jeg har fået wpa2-password til mit wifi "Internet". Jeg har logget ind og anvendt det trådløse netværk fra flere terminaler, pc (windows xp og windows 7), iphone 4 og xbox 360. Alt har virket fint.

... Lige indtil modemmet stopper med at broadcaste. Jeg kan godt komme på internettet via kabel; det er alene wifi-delen som fejler. På modemmet lyser wifi-ikonet konstant, men jeg kan ikke fange wifi-signalerne.

Løsninger

Jeg har prøvet at nulstille modemmet 3 gange nu, hvorefter det virker i en stund men efter et par timer falder ud igen. 

Jeg har prøvet at slukke modemmet i 10 sekunder og starte det igen, uden effekt.

Jeg har prøvet at ændre kanal (auto, 6 og 11) via tts.tdc.dk-management systemet, uden effekt.

Jeg har prøvet manuelt at opsætte netværket på windows xp og 7, uden effekt.

Historik

Mit forrige wifi fra yousee fungerede rigtig godt og stabilt. Det var sat op i 11g/11n med wpa2 (aes) - ikke wpa/wpa2 - kun wpa2.

Der er 4 andre trådløse netværk i min ejendom, og ingen af dem hedder "Internet" andet end mit... antaget, at modemmet broadcaster "Internet". [i]

Iøvrigt er det rigtig frustrerende, at man er nødsaget til at anvende et forum og vente på svar - hvor er det direkte nummer til telefonsupporten!? 

- Holm

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Holm50,

For at svare på dit sidste spørgsmål først: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/kontakt/ (tdc.dk -> hjælp -> kontakt).

Derudover har jeg ikke så meget andet at sige, end at du skal have fat i den telefoniske support til dit produkt - det lyder til at der er skal kigges lidt på boxen.

Hilsen Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P