TDC HomeBox-ADSL

Jeg har fået TDC HomeDuro, hvortil der medfølger en TDC HomeBox-ADSL.

Er det ikke muligt at slå alt firewall og routning fra, og kun benytte modem delen - altså sætte den i bridge mode, således at min egen router kan håndter dette?

En løsning jeg har fundet ind til videre, er at forward alle tcp/udp porte til min router. Men al trafik bliver stadig behandlet af firewallen og routeren delen i TDC HomeBox'n, hvilket giver et overhead på al trafik...

2 Kommentarer

Hej jenne,

Det spørgsmål har jeg fået før. Jeg vil starte med at henvise dig til et link, hvor der er spurgt om det samme. 

Du kan se information på følgende link: /t5/Bredb%C3%A5nd/TDC-Homebox-og-egen-router-igen-igen/m-p/83309#M11826

Jeg har håber det kan hjælpe dig :-)

Venlig hilsen

Alen

Apropos samme boks - hvorfor er det lavet sådan at hvis man trykker på reset i siden, så er det kun IP adresse og adgangskode som nulstilles? En af mine venner har en sådan, og nulstiller man den ryger den tilbage på 192.168.1.1 og admin som brugernavn...men alle NAT indstillinger etc. er intakte.

Jeg tog for sjov skyld og gjorde det samme ved den boks som TDC sendte mig ved en fejl, og det er det samme der...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)