TDC home trio og trådløs

• Deltager
  • 1 kommentar
Har bestilt TDC home trio, men er nu blevet i tvivl om hvorvidt I kan levere med trådløs forbindelse. Mit tv har trådløst internet så jeg ville være ked af at skulle trække kabler !

Er der nogen muligheder ?

6 Kommentarer

Din Home Trio indholder en trådløs router, så du skulle være dækket ind.

Info om Home Trio her: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_ht rul ned til bredbåndsafsnittet ca. halvvejs nede.

Tak for hurtigt svar.

Jeg ved at der følger trådløs router med  - jeg tænker mere på selve TDC home Trio TV boksen ?????

Hvordan ser det ud ? Kan den modtage trådløst eller er man alligevel nødt til at have et fast kabel til TV boksen som I leverer ?

Helle

Hej Helle

Selve TV boksen kræver et kabel - men du kan jo evt. køre den del via dine el installationer via et såkaldt Home Plug. Det bruger jeg med stort held i vores hus til godt nok lige alt andet end TV'et, da den flinke TDC mand trak det kabel oprindeligt.

Personligt anvender jeg: dLAN® 500 AVplus fra Devolo, men der er mange andre sikkert glimrende løsninger derude.

Men du skal naturligvis have forbundet TV Boksen og dit TV med et kabel. Det er kun selv signalet frem til TV boksen du kan trække på alternative måder...

Tusind tak for godt link til homeplug - det var lige det jeg ude efter.

Er helt med på den øvrige tilslutning til tv mv. ;-)

Helle

Kan på det varmeste anbefale HomePlug til TV.

Har 2 ekstra TV`er tilsluttet på den måde (udover "hoved"-tv) ialt 3 stk.

Har aldrig oplevet een eneste fejl i overførslen af signalet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)