TDC home trio nedbrud og manglende service

I onsdags, den 11 maj, stoppede alt i home trio med at virke. På tv'et er der et TDC logo, internet og tlf virker simpelthen ikke.

Efter kontakt med kundeservice, hvor ledninger mm. gennemgås og genstart af boks foretages, får vi at vide at fejlen må ligge uden for huset. Vi kan dog først få besøg af en tekniker mandag den 23. - medmindre vi vil betale 1500,- kr, for i så fald kan de være her indenfor 24 timer (!!??).

Det vil altså sige at vi kan vælge ikke at kunne se tv, ikke bruge internet og ikke bruge tlf. i 12 dage eller betale 1500,- kr for at få et teknikerbesøg. Og i forvejen betaler vi over 800,- kr. pr. måned for home trio.

Er det ikke bare horribel dårlig service? Vi har købt et produkt der bryder sammen og kan i 12 dage (minimum) ikke bruge produktet - og det er trods alt et produkt man efterhånden er rimeligt afhængig af i hverdagen (ihvertfald tlf og internet). Det er under al kritik, efter min mening.

Er der andre der har haft samme problem?

4 Kommentarer

Min trioboks gik ned igår, jeg har prøvet, uden held, at kontakte TDC, men uden held. Efter at have brugt en time, begyndte en stemme at sige at der var problemer med deres interne systemer. Flot Teleselskab at være bundet til.

Jeg kan nu ikke se TV, mit problem er ikke så stort som dit, jeg har dog internet og telefon.

Jeg giver omkring 15000 pr. år til tcd for trio og mobil. Min nye mobil har også problemer. De startede for et par dage siden, heller ikke her har jeg haft held med at få kontakt med TDC. Min kone har 3, der er bare aldrig nogle problemer og hun kommer altid igennem. De er langt billigere og har bedre download, upload og formentlig den bedste dækning. Mon jeg er meget længere hos TDC?

Hej.

Vi har osse haft og har stadig problemer med Home Trio, vi havde det, at tvet stoppede og at vi hverken kunne/kan opdatere systemet, vi fik en tekniker ud og de skiftede et eller andet på centralen men stadig var der problemer, så måtte de sætte vores hastighed ned på internettet, fordi det var for højt, men stadig har vi problemer og vi kan ikke se og optage samtidig på 2 tver som de ellers lover at man kan, men der er desværre ikke nogen der har fibernet hvor Viasat er med i pakken det er kun Canal Digital, og vi vil have begge dele, så man er lidt låst fast nu.

Hej - sikke en dårlig service. Vi går netop og overvejer at flytte alle 3 dele til TDC, men nu ved jeg da ikke rigtigt .....

Ja service eksisterer ikke hos TDC - kun hvis du vil poste endnu flere penge i dit abb. En nabo trak et træ op, og derved blev et kabel beskadiget. Det gav 3-4 uger uden tlf. og internet. I forvejen har vi meget dårligt mobil signal, så det var i det hele taget nogtet l... ! Vores nabo der var meget syg måtte undvære sit kaldeaparat.

Men TDC var hverken til at hugge ellker stikke i - betal og  få det lavet hurtigt eller vent - FLOT !!! NOT !!!

Hurra vi er meget tæt på at få fibernet fra Energi Fyn med 30/30 og så er det farvel til TDC

Mogens

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P