TDC home trio kanaler låser

• Mix
  • 0 kommentarer
Kanalerne fryser jævnligt og jeg skal jævnligt skifte kanal for at få billedet i bevægelse igen. kan se på andre tråde at det har været et Pro lem her. Er bosat i egå, århus

6 Kommentarer

Samme problem her i Hornslet med Home Trio har prøvet alt .... kabler sluk tænd alt intet hjælper Trist humørikon

mvh lotte

Samme her i Gråsten - har også prøvet at nulstille alt hvad der nulstilles kan.

Men det hjælper ikke.

Det er rimeligt irriterende midt i en håndboldkamp :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa.

Prøv at tjekke følgende tråd /t5/Tv/HomeTrio-kanaler-l%C3%A5ser/td-p/18843

Det er desværre landsdækkende .. jeg fik kun set de sidste 20 min af kampen på Web-TV, da der stadig er problem her (Hornslet) med at låse - internettet var også nede her tidligere.

Hej.   jeg vil spørge om hvorfor vi ikke kan se tv 2 news på min home trio. VH. André.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Først ville det være en god ide at oprette en ny tråd til dit spørsmål, da det problem ikke har noget med det problem fremlagt iden her tråd.

i den tråd ville det være en god ide at skrive hvilke abonnementer og tillægs abonnemeneter du har.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej André

Tak for dit indlæg.

TV2 News er i vores Viasatpakke, som du kan se her:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_​kanal_vp

Du kan bestille denne TV pakke på samme side.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8