tdc home trio

hvordan får jeg lyd og billedepå tv, jeg har fået sony hjemme biograf ,tilsluttet med hdmi ,til tv ,skal der tilsluttes et kabel imellem tdc home box , og sony hjemmebiograf , på forhånd tak ,fini

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa fini.

Jeg er ikke den store tekniker her i huset - det sørger min bedre halvdel for.

Dog kan jeg give dig et link til en tidligere tråd (inkl. hjælp fra min bedre halvdel), som omhandler det samme, og som indeholder mange forklaringer.

/t5/Tv/Hjemmebiograf-og-TDC-TV/m-p/19439

Herinde er der mange løsninger til, hvorledes det skal gøres Glad humørikon

Jeg håber, at du får det hele til at køre.

Mvh

MacGyver

tusid tak for hjælpen , vil lige prøve at kigge lidt nærmere på hdmi tilslutningen ,mon man evt ,kan bruge en hdmi splitter altså 1 til 2 udgange, så tdc homebox og sony ,hjemmebio bliver samlet til 1 i fjernsyn, mvh ,fini

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Her hos os har vi lyden (til Sony) til at køre med coaxial, og tv/hometrio kører hdmi.

Vi har hdmi-boks, men kun pga., at vi har flere ting, der skal bruge hdmi, end der er plads til på tv'et.

Håber, at du får det til at virke Glad humørikon

hej, så virker det ,jeg har nu tilsluttet sony hjemmebiograf,med et optisk kabel til sony tv ,så det fungerer perfekt også ,min dab radio tuner ,er der lyd på ind over hjemme bio ,endnu engang tak for hjælpen ,

mvh fini.

Omdømme 2

Det var da så lidt - jeg hjælper gerne, hvor det er muligt. Dejligt, at du har fået det hele til at virke, som det skulle. Glad humørikon

Såfremt du har fået løst dit problem, vil du så ikke være sød at acceptere det svar, du syntes løste det, som løsning. (Da det også vil hjælpe andre med at finde en løsning hurtigt med dette/tilsvarende problem) Blinkende humørikon

Hvis du er i tvivl om, hvorledes du gør dette, tjek venligst dette link:

/t5/Ny-bruger-START-HER/6-Accept%C3%A9r-som-l%C3%B8sning/td-p/3

Hold dig endelig ikke tilbage, såfremt du har yderligere spørgsmål/svar.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)