TDC Home Duo, tab af forbindelse

Jeg har et irriterende problem med min internetforbindelse. Ret ofte sker der det, at forbindelsen med internettet tabes. Ikonet nederst til venstre på skærmen viser, at forbindelsens status er: "Kun lokalt". Det eneste, der kan få den op at køre igen er at afinstallere forbindelse og så koble på igen. Det virker en tid, men går så i stå igen efter lidt tid. Kan der gøres noget???  Ps. Jeg bruger IE.

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Renzo.

det her ikke noget med hvilken browser du brruger men dit styresystem eller måske din router, det sidste mest sansynlig.

prøv at skifte kanal på routeren, jeg kan anbefale programmet SSIDer som kan findes på www.metageek.net til at finde den bedste kanal.

hvis det ikke virker så skriv lige hvilken styresystem du bruger(XP, Vista, 7, mm.)

lige et link til at hjælpe.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20568

Hej Miela

Tak for hjælpen. Jeg har nu skiftet kanal, og venter med at se hvordan det går. Jeg vender tilbage hvis problemet stadig eksisterer. h Renzo  ps: Jeg har Vista

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Renzo

Jeg har haft samme problem.

Prøv at gå ind i Netværks og delingscenter, klik på status for din forbindelse > klik på Diagnosticer - så vil du få en meddelelse om der er problemer med forbindelsen - prøv at nulstille netværkskortet det kan nogle gange hjælpe. Jeg fandt hurtigt ud af når jeg diagnosticerede forbindelsen, var der ingen problemer og den lille globus på netværksikonen nede på proceslinien var atter tilbage. Prøv om dette kan hjælpe dig. Prøv næste gang du opdager at den lille globus er forsvundet, om du kan få adgang til nettet med dit InternetExplorer.

Jeg har tilsvarende problemer med een af mine PC'er og min trådløse printer. Det er ikke relateret til dårlig WLAN forbindelse, da jeg sagtens kan tilgå andre enheder vi IP adr.. Jeg har mistanke om at det er DHCP serveren i Homebox der ikke virker særlig godt.

Hørt om noget tilsvarende ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej claushansendk.

der er lige nogle flere ting jeg gerne vil vide hvis jeg skal prøve at finde en løsning.

• er alle de computer på Wlan der ikke kan bruge printeren.
  • hvilken printer er det.
  • kan du bruge printeren på ikke wlan enheder.
det kan være at det vil hjælpe at genstarte routeren og/eller printeren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P