TDC Hmmm

• dfj
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har for en måned tid siden flyttet i ny lejlighed, så derfor skulle jeg have noget bredbånd og internet.

Ringede til TDC, som var virkelig søde til og hjælpe mig igang, men men men.

TDC solgte mig så hometrio extra, med 20/2 mbit bredbånd, viasatpakken, HD pakken og multiroom.

Det starter så sidste tirsdag hvor der kommer en såkaldt "tekniker" efter 10min sagde han det ikke kunne lade sig gøre og få det oprettet pga kabelfejl, det var det eneste han sagde og så gik han sin vej.

Jeg ringede og sagde til kundeservice, at teknikeren var gået uden og gi mig mere info om hvad der skal ske, de siger så at der skal en kabel retter ud nu.

Kabel retteren kommer så torsdag, for lavet det der åbenbart var i vejen, fint nok.

Det bliver så lørdag, det ringer på døren, lækkert nu er der tekniker nummer 2 der skal installere boxen og alt det.

Efter et par timer har han så sat det hele op! Kommer så og siger han ikke kan få det til at virke pga nogle kabler som ikke var som de skulle være tiltrods for 2 dage før var en "kabel mand"

Det bliver mandag og jeg får besøg af nummer 4 TDC mand ja nummer 4!!

han får så ordnet det hele og det virker som det skal, men men men.... det viser sig så at TDC slet ikke kan levere 20/2 mbit bredbånd, multiroom, eller hd pakken som de gode sælgere ellers har solgt mig fordi linien ikke er så go hvor jeg bor.

Så tænker jeg bare kan det her pis være rigtigt, er det normalt i sælger ting som i ikke kan levere??

ikke nok med jeg har ventet 33 dage og har haft 4 teknikere på besøg for at få en spand lort i hovedet.

så til jer der overvejer TDC, tænk jer lige om en extra gang

1 Kommentar

Hej

Vi havde også en grum oplevelse da vi startede vores hometrio abonnement. Teknikeren kom ikke den dag de havde varslet og det betød af jeg havde taget en fridag uden grund. Dernæst gik der yderligere 3 uger før de kom.

En sælger solgte os en ydelse, som vi aldrig fik på skrift. Vi fik kun den del, hvor der ikke stod priser. Efterfølgende har TDC opkrævet meget mere end vi nogensinde har aftalt med dem.

Samtidig har de opkrævet internet både hos mig og hos min mands arbejdsgiver. Vi kan aldrig få en samlet og reel opgørelse over hvad TDC skylder os og hvad vi skylder dem.

Well, vi har en klage i teleankenævnet, vi håber den snart kan blive afgjort. For TDC tilskriver også rykkergebyrer hele tiden, påtrods af at vi i telefonen har aftalt at der betales delvist indtil klagesagen er afgjort og der ikke skal påføres gebyrer. Når de ringer fra regningsservice for at sige vi er bagud, så kan de ikke svare på hvordan saldoen kommer frem og hvad der er sket i perioden frem til nu, for de har ihvertfald ikke redegjort for de dobbelttræk de har lavet i omkring 1 år.

Øv

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P