TDC har nu Danmarks bedste Mobilnetværk

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 301 kommentarer
Ja, det er nu officielt – TDC har Danmarks bedste mobilnetværk.

En ny analyse fra Teknologisk Institut slår fast, at TDC nu har Danmarks bedste mobilnetværk. Dette kommer efter massive investeringer og hårdt arbejde, for at forbedre kundeoplevelsen på vores netværk – og vi er meget stolte af resultatet.

Selve rapporten har taget udgangspunkt i målinger fra fire parametre: tale, data upload, data download og videostreaming. Målingerne er foretaget fra 500 tilfældigt udvalgte steder i Danmark, og resultatet er klart: TDC overgår alle konkurrenter i Danmark.

Det er en super nyhed, og vi har glædet os længe til at få rapporten. Vi vil naturligvis fortsætte med at udvide Danmarks bedste netværk, så vi fremover kan bevare denne titel.

Vi gerne opfordre alle TDC kunder, som oplever problemer med forbindelsen, til at melde dem ind på tdc.dk/1517 ved at trykke på den lille tegnstift og derefter dit område – på den måde bliver vi hurtigt opmærksomme på de steder der skulle være problemer.

Du kan desuden finde hele rapporten på http://tdc.dk/mobilnet/ hvor du også kan læse mere om mulighederne med det nye netværk Glad humørikon

Rigtig god weekend!

/Andreas 

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Andreas+Team?

Ærgerligt,at jeg ikke lige er eèn af de "tilfældigt udvalgte" !
Mener ikke at jeg har "super dækning".
Oplysningen er vel mere reklame for TDC ,end et spørgsmål / orientering / tråd ,der er relevant for TDC-Forum ??
Sæt dog denne meddelelse ind på jeres velkomst side.

Eller lav den om til "ren" information, med aktive link.

Forum skal vel ikke være "Reklamespot" ???????

Med undrende hilsen
   Trumle.

Hej Trumle

Der er vi så for en gangs skyld ikke enige.

Om det  er reklame eller om det er mindre faterende tråde om TDC, har de alle en berettigelse. Hvis TDC påstår at det er et kundeforum, må de også være forberedt på, at en tråd som denne, kan være kunder der ikke er helt enigei deres påstande. 

I min tråd "Læst på nettet" og  i "Pressemeddelelser"  lægger jeg indlæg om hvad der rører sig i TDC, og ud fra det kan man så kommentere på hvad man synes.   

Hvis Andreas lægger sin info på forsiden af TDC, ville du jo ikke have haft mulighed for at gøre opmærksom på at din forbindelse ikke hører til de udvalgte.  Og hvis den blev lagt på forsiden ville den uden tvivl blive taget væk igen på et tidspunkt.  Det gør den ikke her i forum.  Tværtimod bliver den her og kunder kan løbende kommentere tdc's mobildækning og dermed også give tdc hug for de steder hvor det i kundernes øjne halter.  

Jeg synes det er fedt med et forum hvor alt kan læses og kommenteres!  Derfor Tak, Andreas - Men der er stadig kunder der har en elendig mobildækning.  Hvad vil i gøre for de kunder? Og ved i hvor det er? 

Ser faktisk først nu at tdc forsøger at gøre noget.

Skynd jer at melde de dårlige forbindelser på det link Andreas har sat. 

Lige på denne har er jeg helt enig med Trumle det er en gang pral fra TDC side jeg skal udenfor hjemme for at have signal det er bare ikke i orden derfor er vores mobiler alle hos Telenor for så kan jeg snakke over hele huset uden problemer og når man tager kontakt med TDC siger de bare at det kan de ikke gøre noget ved så jeg skal aldrig mere have mobil hos TDC jeg nøjes med TDC tv
Jeg syns stadig at det er i orden med et opslag i en tråd, som kan debateres. Blinkende humørikon

Pral kan ikke debateres på forsiden af TDC's webside, men det kan det her!

Og inden for et par måneder smutter jeg helt for nu er det endeligt at vi får fibernet lagt ind i løbet af sommeren helt gratis mod og binde sig til det i 6 måneder men hvem vil ikke gerne have 100 /100 eller 500/500 til biliger priser end TDC kan tilbyde vi kan højst få 14/ 512 kb og hvis tv er tændt køre vi 3m/512 kb så jeg glæder mig meget vi er kommet over det antal hus stande vi skulle så nu er det helt sikkert
Det fremgår af rapporten, at den er bestilt og betalt af TDC. Kan man så have 100 % tillid til at den er helt neutral? TDC medtager tilsyneladende ikke kundeservice i opgørelse af den fejlfri kundeoplevelse. Men er det ikke en ret væsentlig del, i hvert fald for nogle kunder? 

Der har du fat i noget rigtigt Erik det havde jeg slet ikke tænkt på og undersøge også kan man ikke bruge den undersøgelse til noget

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Maja.

Helt i orden,at du oplyser / skriver om "pressemeddelelser" og lignende ting fra nettet,.
Dem skriver du i rubrikken "Løst og Fast".

Andreas starter en ny tråd under "Telefoni og mobil"--hvor en (efter min bedste mening) bestilt reklame -IKKE hører hjemme.
Den er endvidere sat ind under "Aktuelle Emner".
Overskriften er mildt sagt misvisende..
Hvis meningen med hans indlæg + link var at opfordre kunder med en dårlig forbindelse til at oplyse om dette--ja,så skulle overskriften afspejle dette.

Venlig hilsen
   Trumle.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Det er godt at se, at debatten køre - og jeg tillader mig lige at bringe lidt om tankerne bag opslaget Glad humørikon

Vi er meget enige i, at Forum ikke skal være et reklamespot, og det var absolut ikke meningen med opslaget. Meningen er, at informere om udviklingen (hey, vi gør rent faktisk en hel masse for at forbedre oplevelsen!) samt få vores kunder til at melde dækningsproblemer ind, så vi kan fortsætte med udviklingen.

Når det kommer til tillid om resultatet, så kan I være helt rolige. Da Telenor sidste år fik lavet en lignende test, så blev det gjort på samme måde langt hen ad vejen - der er nogle ændringer, bl.a. at vi måler 10 mbit/s i stedet for 5. Tillad mig at citere fra rapport: "Målesteder er tilfældigt valgt af Teknologisk Institut uden kendskab/ hensyntagen til antenneplaceringer"

Nu har vi investeret massivt i projektet med mobilnetværket, så hvorfor skulle vi ikke få lavet en lignende undersøgelse? - Indrømmet. Det har gjort ondt at se Telenor's reklamer det sidste års tid Glad humørikon

Jeg flytter desuden tråden indenfor den nærmeste tid til en ny sektion, og jeg beklager hvis i har følt, at den ikke høre til her - hensigten var god!

Vh

Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)