Svar

TDC Fristerne 79,-

Hej med jer [i]

Jeg har TDC HomeTrio med dermed også bredbåndstelefoni.

Betyder det så at jeg også nu kan ringe for 1,- til andre fastnet numre i DK, eller skal jeg tilkøbe TDC FriFastnet til 79,- mdr. ved siden af?

Link til FriFastnet: http://tdc.dk/element.php?p_shop_tel_tlv_bbtd&id=13171

Venlig Hilsen

Bo

icon

Bedste svar af Stephen1 20 juni 2011, 17:09

Hej Bo

Ja, med TDC HomeTrio kan du ringe til andre fastnettelefoner for 1 kr. pr. opkald. Glad humørikon

Hvis du tilkøber Fri Fastnet, betaler du 79 kr. om måneden, uanset hvor mange opkald du foretager til andre fastnettelefoner. Så umiddelbart er Fri Fastnet kun interessant, hvis du foretager mere en 79 opkald pr. måned til andre fastnettelefoner.

Mvh Stephen

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bo

Ja, med TDC HomeTrio kan du ringe til andre fastnettelefoner for 1 kr. pr. opkald. Glad humørikon

Hvis du tilkøber Fri Fastnet, betaler du 79 kr. om måneden, uanset hvor mange opkald du foretager til andre fastnettelefoner. Så umiddelbart er Fri Fastnet kun interessant, hvis du foretager mere en 79 opkald pr. måned til andre fastnettelefoner.

Mvh Stephen

Tak for svaret og løsningen Glad humørikon

Betyer det at jeg kan holde samtalen kørende så længe jeg vil eller skal jeg lægge på inden for en time og evt. ringe op igen? 

Venlig Hilsen

Bo

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Iflg. denne side: http://privat.tdc.dk/telefoni/fastnet/fastnet/ , så kan du tale lige så længe du vil for 1 kr., så lad os håbe, at det er rigtigt! Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Jamen altså, det jo helt fjong Blinkende humørikon

Så vil min telefon gløde her om nogle da når jeg får den koblet til. Meget glad humørikon

Og tak for linket.

Venlig Hilsen

Bo

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8