TDC Forum /// Monopol

Hej Peter Schmidt

Vores moderator Patrick har tidligere skrevet til dig at
"Hvis du reelt ønsker hjælp, er du velkommen her på TDC Forum, og vi skal gøre alt vi kan for at få dine produkter til at virke. Hvis ikke, er jeg nødt til at bede dig om at holde op med at skrive på TDC Forum."

Jeg kan se at de efterfølgende 2 indlæg du har lavet går på dels at lykønske en bruger for at være skiftet til Telia, dels helt umotiveret at beskrive TDC som en virksomhed som ikke vil indrømme fejl og er umulig at komme i kontakt med.

Jeg kan ikke udlede andet end at din motivation for at skrive på TDC Forum hverken er
- at du har et problem som vi kan hjælpe dig med, eller
- at du ønsker at hjælpe andre med at få deres TDC produkter til at virke.

Så dette er din sidste advarsel. Hvis du ikke kommer i gang med enten at beskrive et konkret problem du har med et TDC produkt, som du ønsker hjælp til, eller går i gang med at hjælpe andre brugere med deres TDC produkter, er jeg nødt til at udelukke dig fra forummet.

Denne besked er sendt som en PM. Jeg ønsker ikke at irettesætte brugere offentligt, men du er naturligvis velkommen til at lægge den offentlig hvis du mener at det er passende.

Venlig hilsen

Erik
Admin

Det kan man ikke kalde et forum. Men man kunne kalde det ( velkommen her på TDC Forum, TDC har altid ret )        

mvh

Peter Schmidt

2 Kommentarer

Hej

Hvis Administrationen kikker med: SÅDAN!

Hvis andre brugere læser denne tråd: ALLE brugere er meget velkomne til at kriditere TDC på forum, når det sker i en ordentlig tone. I nogle tråde har jeg sagt min mening, og jeg har til dato ikke hørt noget som helst om ikke at kritisere TDC-koncernen. Og hvis jeg havde fået en PM, havde jeg bestemt ikke gjort mig selv til grin, ved at lægge den i en tråd.

Og mere har jeg ikke at tilføje i denne tråd.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints eris har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Peter Schmidt

Som vi flere gange har forsøgt at forklare dig er du velkommen til at komme med kritik af TDC, hvis du gør det hvor det er relevant, og giver os en chance for at hjælpe dig.

Jeg kan forstå på din reaktion at det eneste formål med din deltagelse her på TDC Forum er at skabe ballade og konflikt, genere andre brugere, heppe på TDC's konkurrenter, og at komme med generelle beskyldninger omkring problemer med TDC som du reelt ikke ønsker at få løst.

Du kan se en liste over dine indlæg her. Jeg ser intet positivt, konstruktivt eller sagligt i dem.

Jeg ser derfor ingen anden udvej end at udelukke dig fra at deltage på TDC Forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)