TDC Forum App ting til Android/iPhone

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Chriz og resten af TDC banden bag dette forum.

Jeg sidder og tænker på om I ikke kunne finde på at lave et TDC forum applikation til Android/iPhone, da nogle af os brugere måske ikke altid lige er ved computeren når der kommer svar i de tråde som vi er aktive i.

Ved ikke om det er noget i har tænkt over at gøre eller om det er for meget besvær med at lave sådan et applikation, eller eventuelt lave sådan at man kan komme ind på tdc forum via tapatalk da jeg ved det findes til Android/iPhone.

Hvad siger i til den ide?

Mange snehilsner

jytfin

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Ja det er noget jeg vil give Jytfin ret med, jeg bruger tit min mobil til at gå ind på denne side med min mobils browser og det andet ville være dejligt, jeg har også skrevet et indlæg om det, i forslag og ideer /t5/Forslag-Id%C3%A9er/mobil-udgave-af-tdc-forum/td-p/27123

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jytfin og knudsen81

Glimrende ide. Som vi selvfølgelig sender videre ind over til videre behandling.

Tak for det. Altid godt med gode ideer til udvikling af tingene.

Indtil der kommer sådan en .app, kan man - jeg kan desværre kun udtale mig om iPhone - men kan forsøge mig med fruens android een af dagene - bruge den medfølgende browser. Du kan både læse indlæg og også skrive dem, fra din iPhone. Du skal blot over i "HTML" istedet for "tekst" når du vil skrive.

Også går det fint. Det er ikke så overvældende pænt i opsætning, men kan læses

God fornøjelse

Hilsen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Patrick når jeg prøver at skifte over til HTML fra min iPhone når jeg skal svare på et indlæg/post så sker der intet, jeg kan ikke skrive eller noget. hvad Browser bruger du på din iPhone? Safari kan jeg ikke gøre det i og har hentet Skyfire, den synes jeg heller ikke at jeg kan få til det.

Om jeg kan på min android unit ved jeg ikke endnu.

Men kunne da være fedt hvis i udvilkede et forum app eller andet

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg skriver tit mine indlæg fra x10, der virker det fint nok og siden bliver også vist rigtig, men forslaget var bare ment som en mere mobil venlig udgave Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)