TDC Film - problemer med synkroniseringen og søgning af film

Jeg har flere gange prøvet at leje film via TDC Film, men hver gang har jeg oplevet problemer med synkroniseringen, og lyden har således ikke passet til mundbevægelserne. Det er utroligt irriterende at se en film på denne måde, og det afholder mig fra at leje film. Jeg har forsøgt alle de "tricks", jeg ellers bruger, når problemet opstår på de almindelige kanaler (skiftet frem og tilbage mellem kanaler, startet forfra mm.), men intet har hjulpet :-(

What to do????

Derudover kan jeg ikke forstå, at jeg ikke kan søge på en bestemt film i film-oversigten. Det tager utroligt lang tid at skulle gennemgå alle film, når man leder efter én bestemt. Har man ikke kunnet det engang, og er det mig, der bare ikke kan finde ud af det? Det virker temmeligt tåbeligt...

3 Kommentarer

Hos mig fungerer søg fint.

Tryk menu og vælg søg.

Her søges på alle kanaler og alle film i TDC film. Du kan både søge på titler, kunstnere osv.

Sync har jeg ikke haft problemer med - benytter du HDMI så kunne det måske være et digitalt problem - prøv scart i stedet (jeg benytter hdmi og det virker).

Mange tak for hjælpen mht. søg - det havde jeg aldrig fundet selv :-) Jeg synes, det virker ulogisk, at det ikke ligger under selve "TDC Film"-knappen, men dejligt at det trods alt findes!

Jeg benytter HDMI men har også benyttet scart, og der var det samme problem :-(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Annevang

Årsagen til at "søgefunktionen" ikke ligger inde under film, er at den både kan bruges til at søge efter almindelige TV udsendelser og Film.

Med hensyn til synkronisering af billede/lyd bør det ikke være et generelt problem. Der kan være fejl på en enkelt film - men ikke på alle.

Prøv i første omgang at teste om det også er galt, hvis du sørger for at alle PC'er i huset er slukket mens du afspiller en film.

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P