TDC Film

Nu er det 2. gang, jeg ganske vist kun giver 1 kr., men alligevel. Jeg kan ikke sætte undertekster på en dansk film. Jeg er svært hørehæmmet. Hvad gør jeg?

3 Kommentarer

Hej rosa67

Fremadrettet kommer der tekster for hørehæmmede på danske film, hvis leverandøren har lavet dem.

/Søren Mortensen

.

Det er sandelig ikke godt nok. For du ved jo godt, at det ikke sker. Det må kunne laves, så man kan sætte tekst som på, som på andre daske indslag på TV.

Er du klar over, hvor mange af jeres kunder, som har samme problem som jeg. Du kan så godt trække 2x1 kr. fra min regning. Jeg synes, det er dårligt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rosa67

Det overrasker mig, at du skriver sådan igen.

Vi har tidligere skrevet sammen, hvor jeg har lavet nogle rigtigt fine svar til dig, som du, på det tidspunkt må have accepteret, idet jeg ikke dengang, hørte yderligere.

ARIA og du har fået svar på disse ting. I har også fået vejledning i, hvordan I kan få hjælp og hvordan I kan påvirke ting. Du kan følge tråden her, hvis du har glemt det:

/t5/Mit-TDC/TDC-TV-og-undertekster-for-D%C3%98VE/m-p/2347

Dengang gav jeg dig link til den første tråd, hvor I får svar. Du kan i ovenstående link, finde det, som du fik dengang.

Det er ikke for dårligt. Jeg forstår ikke at det skal skrives? For jeg antager ikke, at det handler om 2 gange een krone? Hvis du læser hvad Søren skriver til dig? Han fortæller, at det ikke er noget TDC kan gøre noget ved. Vi indspiller trods alt ikke film i TDC. Du skal skrive til leverandøren af filmen.  Jeg skrev til dig første gang, at din største mulighed for at påvirke dette, er gennem jeres handicap organisation.

Jeg vil gerne remse op for dig, hvad TDC har gjort for døve/hørehæmmede. Men det har jeg gjort een gang, så ovenstående. Mon ikke, når TDC laver så mange tiltag, for at gøre det muligt for døve/hørehæmmede at få hjælp, at det er fordi man ønsker at hjælpe dem - jeg ved ikke hvor mange og det tror jeg heller ikke du gør - som du skriver om?

Jeg er nød til at bede dig om, at gå til din organitation i denne sag. På dette link, er der en oversigt over, hvem det er:

http://www.hoerelse.info/page.dsp?page=326

Vi vil meget gerne hjælpe dig og give dig svar på dine spørgsmål her på forum. Men du må acceptere at de svar der kommer, ikke er personlige imod dig, men generelle. Også ikke tage et svar givet til dig her på forum, personligt.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P