TDC Fast Track for Smartphones.

Jeg har TDC Play via min bredbåndsforbindelse, og jeg har aktiveret Fast Track på min Iphone 4 (med anden tele udbyder end TDC).

I flg Fast Track kan man download til sin pc og afspille på sin mobil, men man kan så ikke bruge Fast Track på Iphone, men TDC skriver så flg på TDC Play:

Disse modeller kan ikke tilgå TDC Play på Fly og understøtter ikke TDC Fast Track. Dvs., at det ikke er muligt at overføre og afspille musikfiler fra TDC Musik til disse mobiltelefoner via pc. TDC Play på Mit TDC iPhone App anbefales og det er muligt at synkronisere playlister med web ved at benytte TDC Fast Track for Smartphones.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg få afspillet mine køb fra TDC play på min pc på min iphone, jeg kan pt ikke se hvordan jeg får det gjort ???

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bernie,

Hvis det er sange du har købt og betalt for på TDC Play, så skal du bare downloade dem ned til din computer, og trække dem over i iTunes og synkroniserer med din iPhone. 

Det er ikke muligt at synkroniserer musik/playlister over vha. Mit TDC-appet, hvis du ikke har TDC Mobil.

Tak for svar, men jeg får af vide når jeg prøver at trække dem over i itunes at det er .wma filer og de ikke kan konverteres til itunes.

Hvad gør jeg så ??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Så er det fordi de er hentet igennem dit TDC abonnement. Så må jeg desværre meddele dig, at det ikke er muligt for dig at hører sange på din smartphone uden du er TDC Mobil-kunde.

TDC Play igennem bredbånd, virker kun på PC/Mac

Jeg har lige via min pc og tdc play hentet musik filer ned til min pc, men det er igen .wma filer - altså det er ikke hentet via et gammelt tdc mobil abonnement. Det virker heller ikke.

Er der slet ingen løsning ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P