TDC bredbånd og TDC Play via Sonos

Hey.

Med en bredbåndforbindelse fra TDC og adgang til TDC play var jeg af den overbevisning, at ved at hente TDC Play app, at jeg så kunne spille fra TDC Play i mit Sonos anlæg.

Kan det være rigtigt, at dette kræver et TDC mobil abn.??

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, som der står flere steder når du henter app'en, så kræver det mobil abonnemnt, for at bruge TDC play fra din mobil.

play er ikke bare play, der er 2 TDC play.

en TDC Play "Bredbånd"

og en TDC Play "Mobil", bægge apps er til mobil og der for TDC Play "Mobil".

til TDC play mobil kræver det at du har et mobil abonnemnt.

men hvis jeg ikke husker helt forkert, kan du stadig bruge din TDC Play på din Sonos, jeg mener nemlig at den understøtter den DRM Licen der ligger på Musikfilerne til TDC play "Bredbånd" så det skulle være muligt at streame musik fra din computer til dit sonos anlæg.

ok - jeg var ikke helt præcis.

Jeg vil spille via min Ipad.

Gør det nogen forskel?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej det gør ikke nogen forskæld, har du ikke et TDC Mobil abonnement kan du ikke bruge play på:

din ipad, iphone, alt andet der starter med i.

samt mobiltelefoner, og andre håndholte enheder.

det gælder også streaming. til andre enheder.

Så vidt jeg kan læse mig frem til andre steder på TDC forum, så kan Sonos ikke afspille TDC Plays DRM filer. De understøtter vist ikke af Sonos. TDC er flere steder blevet bedt om at melde ud hvad de vil på området. De henviser hele tiden til "ønske forum". Jeg tror de er krøbet i flyverskjul. Mit råd til TDC: Meld jeres holdning ud, så alle os der har/overvejer Sonos kan tage vores forholdsregler. Jeg er sikker på at denne stilhed skader TDC mere end en udmelding om at vi ikke skal regne med at deres udvikling går i Sonos retning. De bør læse bogen "hvad ville Google gøre". Her er et afsnit om de skader stilhed gjorde for Dell og hvad de gjorde ved det for at rette deres fejl. Mht. TDC Plays mobil osv. Skrives der at Play ikke verker på alt der starter med "i". Det er ikke rigtigt. IMac har ingen problemer med streaming. Jeg kan dog ikke downloade filerne pga DRM. Udfordringen med min iPad har jeg løst ved at indtaste mit TDC mobilnummer som reference. Så virker TDC play på iPaden selvom jeg ikke har simkort i den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)