TDC Bredbånd City 2048/128

hej

er der nogen der kan sige mig hvorfor man ikke kan opgradere sin hastighed med dette abonnement

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kan ikke se nogen steder at TDC har et bredbånds abonnement der hedder "TDC Bredbånd City 2048/128"

der kan være mange grunde til at du ikke kan få den hastighed du gerne vil have den mest admindlige er at du bor for langt væk fra centralen, men med sådan en lav hastighed tror jeg ikke det er problemet.

jeg tror mere at den hastig du vil have er udgået og derfor ikke kan fås mere.

Det står på min regning, og er et tilbud de havde for et par år siden, jeg tror det er  forløberen for duo og trio.

hvordan kan en hastighed være udgået, jeg troede de gerne ville sælge højere og højere hastigheder.

jeg bor centralt i struer så det skulle ikke være noget problem, bare at fordoble hastigheden

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Soren42

Du er ganske rigtig inde på at bredbånd city var før duo og trio.

Derfor tror jeg du skal kontakte kundeservice 80808010 eller en tdc butik så du får den rigtige hjælp

Selvfølgelig kan du få højre hastighed, men for ikke at gøre det forkert ved onlinebestilling vil jeg foreslå personlig henvendelse.

jeg har selv haft forskellige produkter som i dag er blevet en samlet løsning (TDC Home Trio)

hej tak for svaret, jeg vil prøve om det er muligt at komme igennem i morgen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P