Svar

TDC box skal genstartes hver dag!

• Bruger
  • 14 kommentarer
Hej

Siden TV2 blev betalingskanal har vi skulle genstarte vores TDC box hver dag når vi skal se tv om aftenen.

Er der nogen der har haft det samme problem, og hvad skyldes det?

Mvh

Claus

icon

Bedste svar af bbs 17 januar 2012, 19:24

Hej Claus

Det kan ikke være andet end en fejl.

Vi havde lidt det samme problem, den dag de skiftede med TV2 som betalingskanal (d 10 Januar) og igen om morgenen den 11 januar, jeg fejlmeldte det og blev ringet af en tekniker den 11 januar, vi prøvede så sammen at nulstille den , det lykkedes ikke rigtigt, men vi har ikke haft problemer side.

Summa sumarum: Det er helt oplagt en fejl, som du skal fejlmelde hos Hotline: 80808047.

hilsen Bente/bbs

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Claus

Det kan ikke være andet end en fejl.

Vi havde lidt det samme problem, den dag de skiftede med TV2 som betalingskanal (d 10 Januar) og igen om morgenen den 11 januar, jeg fejlmeldte det og blev ringet af en tekniker den 11 januar, vi prøvede så sammen at nulstille den , det lykkedes ikke rigtigt, men vi har ikke haft problemer side.

Summa sumarum: Det er helt oplagt en fejl, som du skal fejlmelde hos Hotline: 80808047.

hilsen Bente/bbs

Jeg ville nok prøve et hard reset af boksen. Sluk den bag på. Når den skriver "Starter" i displayet trykker du "OK+Pil ned" ind samtidig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JensRex_TDC

Det var det teknikeren og mig prøvede på sammen i telefonen, en hard reset, og det virkede ikke.

Det skete kun 10 januar og 11 januar.Humørikon griner højt

Min mand havde hørt i radioen, at der var mange der havde problemer med deres bokse(ikke kun TDC) lige da TV2 gik over til at være betalingskanal, så mon ikke det bare var lidt "børneproblemer" i opstartsfasen?Blinkende humørikon

hilsen Bente/bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P