Svar

TDC Box Sikkerhedsnøgle

• IMS
  • 0 kommentarer
Når jeg forsøger at connecte via wireless til TDC Box'en ønsker Windows pludselig angivelse af en sikkerhedsnøgle. Der er hverken ændret på setup'et i boxen eller på Windows. Selvom jeg indtaster den af TDC angivne passphrase løser det ikke problemet. Nogen ide'er til hvordan problemet kan løses?

icon

Bedste svar af miela1 20 september 2010, 10:02

Hej.

hvis du bruger windows kan der godt være et problem med at den ville have nøglen igen, men der skulle ikke være et problem med at den ikke ville godtage nøglen, jeg har lige nogle ting du kan prøve:

• Skriv nøglen igen( husk store og små bogstaver)
  • fjern din trådløse forbindelse fra listen over trådløse forbenelser, og prøv at oprette forbindelse igen,
  • genstart comnputeren,
  • kør virustjek
håber noget hjælper

Se original

2 Kommentarer

Hvis du har en privat TDC box, står SSID og Krypteringsnøglen under boksen på et mærkat. Den kode du har fået tilsendt fra TDC er til at registrere dit bredbånd og evt. oprette en email adresse.

Har du derimod en erhvervslinie og en TDC box, skal du gå ind på http://tts.tdc.dk og følge vejledningen der.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

hvis du bruger windows kan der godt være et problem med at den ville have nøglen igen, men der skulle ikke være et problem med at den ikke ville godtage nøglen, jeg har lige nogle ting du kan prøve:

• Skriv nøglen igen( husk store og små bogstaver)
  • fjern din trådløse forbindelse fra listen over trådløse forbenelser, og prøv at oprette forbindelse igen,
  • genstart comnputeren,
  • kør virustjek
håber noget hjælper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8