TDC Box - Signal til 2. tv

• Deltager
  • 2 kommentarer
Har netop fået TDC Hometrio installeret..

Boxen er tilsluttet TV via HDMI og virker fint !

Jeg har et ønske om, at kunne se signalet på mit 2. tv i soveværelset.

Jeg har en videomaskine, som jeg ved kan videreføre signalet analogt via antennekabel, men hvordan er det lige jeg tilslutter diverse stik, så signalet fra boxen kan nå 2. tv ? 

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den korrekte løsning er jo at leje en ekstra boks.

Elelrs må du eksperimentere dig frem med de indgange og udgange du har til rådighed. Du skriver ikke rigtig noget om de konkrete forhold.... Selvom du så får ledningerne forbundet - så kan det godt være at det alligevel ikke virker. En del apparater har det sådan at hvis HDMI udgangen er i brug - så bliver alle de andre udgange inaktive. Om TDC-boksen har det sådan, det er jeg ikke klar over.

Vh

peter

TDC boksen kan ikke benytte HDMI og SCART samtidig.

det gør jeg da. kan se tv via hdmi og "afspille" via scart til hd optager hvor wma så også er "væk"

Jeg har samme problemstilling, dvs:

Fra min TDC Home Trio boks har jeg tilsluttet et HDMI kabel til mit primære fjernsyn. I samme rum vil jeg gerne have tilsluttet et ældre B&O TV via scart udgangen i TDC Home Trio boksen.

Men spørgsmålet er så: Kan der komme signal ud af både HDMI og scart samtidig eller kan der ikke?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)