tdc backup

Jeg har i lang tid haft tdc backup, men nu er der fremkommet et rødt kryds på ikonet i proceslinjen, og jeg kan ikke finde noget om, hvordan jeg kan gøre noget ved det, og heller ikke finde min backup - hvad skal jeg gøre?

10 Kommentarer

Hej Mortz

Der er ikke nogen der har svaret dig, derfor kommer jeg med et forsigtigt gæt.

Kan det have noget at gøre med Webdisk?

Webdisk er nemlig lukket eller under afvikling.

Det er nyt for mig og jeg går da ud fra, at når man har en aftale om backup, som man betaler for, så får man en eller anden besked, hvis udbyderen ønsker at ændre på noget.

Hvad sker der, og hvad sker der med mine filer - er der en afløser for det hidtidige system?

Hej Moritz

Da du ikke skriver hviklket ikon der er et kryds på, var det gætteri  fra min side.

Jeg ved bare at TDC for lang tid siden sendte mail ud til webdiskbrugere, at filer på webdisk skulle flyttes til Homedisken.

Du må kunne får at vide ved henvendelse til kundeservise om det er din webdisk der er lukket, eller det skyltes andre årsager.

Prøv at lede i forum og på tdc på ordet webdisk. I denne tråd står der i hvertfald noget om det.

/t5/Mit-TDC/Internal-Server-Error-HTTP-500-ved-fors%C3%B8g-p%C3%A5-download-fra/m-p/102192#M9532

Den tråd der henvises til, har desværre ikke noget at gøre med mit problem, og andre søgninger på webdisk giver heller ikke noget.

SÅ NEJ, jeg har ikke fået noget svar, som jeg kan bruge. Jeg mener, at jeg fortsat betaler for TDC backup, men kan ikke få adgang til den??? VhMoritz 
Webdisk er nedlagt.

Her er et gammelt pdf-dokument, med et regelsæt, som du i sin tid har accepteret, for at bruge webdisk:

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/samlet_vilkaar/privat/tjenester_abonnement/pakker/tillaegsvilkaar/webdisk.pdf

Kunden er ansvarlig for de filer, der lagres eller sikkerhedskopieres

på TDC Webdisk, herunder filer, der er

lagret eller sikkerhedskopieret af andre end kunden.

Du rutter sandelig ikke med informationerne, "webdisk er nedlagt", javel, hvornår, hvordan, og på hvilken måde skulle man være blevet orienteret om det.

I det dokument du henviser til står der INTET om nedlæggelse af tjenesten.

Har man heller ikke sat noget i stedet for?

Muligvis bruger jeg for få ord, Moritz, men da jeg allerede havde svaret dig, troede jeg du havde læst mit indlæg:

MajaH skrev:
Hej Moritz

Da du ikke skriver hviklket ikon der er et kryds på, var det gætteri  fra min side.

Jeg ved bare at TDC for lang tid siden sendte mail ud til webdiskbrugere, at filer på webdisk skulle flyttes til Homedisken.

Du må kunne får at vide ved henvendelse til kundeservise om det er din webdisk der er lukket, eller det skyltes andre årsager.

Prøv at lede i forum og på tdc på ordet webdisk. I denne tråd står der i hvertfald noget om det.

/t5/Mit-TDC/Internal-Server-Error-HTTP-500-ved-fors%C3%B8g-p%C3%A5-download-fra/m-p/102192#M9532

Busine skriver i førte indlæg i den tråd jeg henviser til:

Jeg har fået brev om at Webdisk lukkes i januar, og alle mine filer derfor slettes og at de derfor skal hentes inden da.

Det er gået op for mig, at TDC har nedlagt Webdisk, men jeg synes ikke jeg har fået svar på mine tidligere spørgsmål:

Hvad sker der, og hvad sker der med mine filer - er der en afløser for det hidtidige system?

Jeg mener, at jeg fortsat betaler for TDC backup, men kan ikke få adgang til den???

I det dokument du henviser til står der INTET om nedlæggelse af tjenesten.

Har man heller ikke sat noget i stedet for?

Rent bortset fra det har jeg ikke modtaget hverken brev eller mail om nedlæggelsen.

Er der andre der vil byde ind med et svar?

Jeg kan svare at jeg har fået besked fra TDC både pr brev og vist også på mail og det er da længe siden at den er lukket og det har også været slået op på nettet på forskelige sider jeg tror at Moritz har fået han har bare ikke hæftet sig ved det eller har glemt det for alle dem jeg kender har fået brev men selvfølig kan der være en der er smuttet dem 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)