Svar

TDc app til Andriod kræver den SIM-kort

Jeg søgt her på forumet og på TDC's hjemmeside, og det er mig fortsat lidt uklart om TDC appen kræver SIM/Abonnement for at kunne virke eller om en bredbåndsabbonnement er nok?

icon

Bedste svar af fantasia 27 december 2013, 12:40

Se mit indlæg her på forum i Play sektionen vedr. svar fra TDC.

Se original

5 Kommentarer

Jeg kan ikke få min Android tablet til at køre TDC Play. Den skriver "Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik. Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse. Prøv igen senere"
På min Android mobil der der ingen problemer. Virker som om TDC ikke er interesseret i at løse problemet eftersom mange har dette problem.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Har en billig denver taplet med android og der er kun WIFI på og der virker tv delen men musikdelen går ned... Har også en ipad og iphone hvor det hele virker og en samsung s4 mini hvor det hele også kører så jeg tror det er lidt tilfeldig hvad og hvilke udstyr tingen fungere på Trist humørikon

Tv delen virker også på min Denver tablet. Men vil ikke sige at musikdelen går ned, den vil bare ikke afspille musiknumrene.
Tak for jeres svar :-).  Jeg har samme oplevelse.  App-en på sønnens iPad (kun med Wifi) virker fint, men på andriod for jeg teksten: "Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik. Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse. Prøv igen senere".

Hvad siger TDC?

Se mit indlæg her på forum i Play sektionen vedr. svar fra TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)