TDC App forkert forbindelse

Hejsa Jeg har hentet TDC app'en til min iPhone. Umiddelbart virker det helt efter planen, hvis ikke det lige var fordi det er min fars Home Trio jeg styrer, og ikke min egen. Det skal siges jeg oprettede min TDC bruger for mange år siden, da jeg stadig boede hjemme. Så kunne jeg nemlig komme på Play. Jeg flyttede i september 2012, og umiddelbart efter fik jeg Home Trio på min nye adresse. Jeg har først herefter downloadet App'en, og oven i købet indtastet EM nummeret på min egen konto i App'en (og på mit TDC). Alligevel bliver optagelser gemt på min fars TV, der førs har fået Home Trio indenfor den seneste måned (før var det duo). Hvad går der lige galt der? Det kan da ikke passe jeg skal oprette en ny konto?

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dennisslj,

Du er selv ind på det rigtige, da dit gamle brugernavn er tilknyttet din fars HomeTrio.
Hvis du opretter et nyt brugernavn med dit eget telefon eller EM-nummer samt kontonummer, så vil du kunne optage på din egen HomeTrio.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas
Det er en fin løsning, men det kan da ikke passe jeg skal lave en ny bruger. Dvs. hvis jeg flytter om et halvt år, så skal jeg hen og lave en ny bruger igen igen? Det er uholdbart, og en elendig løsning.

Jeg må åbenbart tage til takke med det, og finde på et system af brugernavne så jeg kan huske hvilket der er det rigtige, når jeg om 10 år har flyttet et par gange.

Hvorfor overhovedet have muligheden for at tilknytte et EM-nummer, når det tilsyneladende ikke kan bruges til noget som helst?

Det er altså en om'er til TDC, men tak for svaret Bording Glad humørikon.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dennisslj,

Så har jeg desværre ikke forklaret det godt nok, beklager.
Det er ikke nødvendigt, at lavet et nyt brugernavn hver gang du flytter.
Men det brugernavn du benytter nu er valideret på din fars abonnements oplysninger. Det vil sige, at det din fars abonnement der afgør hvilke tjenester brugernavnet har adgang til.

Du skal i stedet oprettet dit eget brugernavn, som bliver valideret på dit eget abonnement. Så vil du have adgang til dine egne tjenester, også selvom du flytter adressen.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Thomas
Så forstår jeg endnu mindre, for hvis jeg opretter et nyt brugernavn, tilknyttet mit nye abonnement, og jeg opsiger dette, så skal jeg da rent logisk oprette et nyt login hvis jeg opretter et nyt abonnement?

Nå men det er da lidt af en trøst hvis jeg kan nøjes med at oprette et enkelt nyt login, og det vil virke fremover - også hvis jeg flytter. Det sjove er bare at min far først fik Home Trio (på prøve) for en måneds tid siden.

Jeg forstår dog stadig ikke hvorfor en personlig konto ikke kan følge en person, i stedet for en installation, eller abonnement.

Nu har jeg flere gange prøvet at oprette et nyt login med det lille kort jeg fik med min pakke, hvor der står EM nummer og kontonummer. Det eneste der sker er at den siger jeg har en konto i forvejen som jeg skal benytte, men det er jo lige netop det der ikke virker.

Undskyld mig, men det er et super l*rtesystem i har TDC. Det må kunne gøres bedre. Hvad gør jeg så nu? Min gamle konto vil ikke virke med det nye abonnement, og jeg kan ikke oprette en ny konto som foreslået...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Kontakt TDC-kundeservice, så må de rede trådene ud for dig, når deres system nu skal være så besværligt.

Mvh

Kim

Ja der er nok ikke andet for..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8